تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۵۳
کد خبر : 24964

فراخوان جشنواره ملّی عکاسی «حضرت قرآن»

فراخوان جشنواره ملّی عکاسی «حضرت قرآن»

رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: جشنواره ملّی عکاسی «حضرت قرآن» همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن در سطح ملّی و ویژه عموم علاقه مندان برگزار می شود. به گزارش دنیای اسرار، مجید شجاعی اظهار داشت: موضوع جشنواره «حضرت قرآن»، حضور قرآن کریم در جامعه و فرهنگ

Print Friendly, PDF & Email


رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: جشنواره ملّی عکاسی «حضرت قرآن» همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن در سطح ملّی و ویژه عموم علاقه مندان برگزار می شود.

به گزارش دنیای اسرار، مجید شجاعی اظهار داشت: موضوع جشنواره «حضرت قرآن»، حضور قرآن کریم در جامعه و فرهنگ عمومی مانند آیین های قرآنی، المان های قرآنی، فعالیت های قرآنی، محصولات قرآنی، مفاهیم قرآنی و… می باشد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترغیب و تشویق جامعه هنری کشور برای توجه ویژه به موضوعات مرتبط با قرآن کریم بیان و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت هنر برای ثبت حضور قرآن کریم در جامعه و فرهنگ عمومی جوامع اسلامی همراه با رقابت در جهت ارتقاء این نگاه از دیگر اهداف این جشنواره است.

رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام اینکه استفاده از هر نوع دوربین عکاسی اعم از دیجیتال، آنالوگ و موبایل آزاد است، عنوان داشت: عکس‌ها باید با پسسوند JPGE و حالت رنگی RGB حداقل ضلع بزرگ ۱۵۰۰ پیکسل و ۱۵۰ DPI باشد و البته عکس‌ های دوربین تلفن همراه از این قاعده مستثنا می باشد.

وی از داوری عکس های رسیده با محوریت ارزشمندی محتوا خبر داد و گفت: جایزه نفر اول ۳ میلیون، نفر دوم ۲ میلیون، نفر سوم ۱ میلیون و پنج اثر قابل تقدیر ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

شجاعی در پایان با بیان این که آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ می باشد، تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند از طریق نشانی Dte.bz/jqun اطلاعات بیشتری از این جشنواره دریافت و آثار خود را به صورت تک عکس و یا مجموعه عکس که تعداد آن ۵ عکس در نظر گرفته شده است ارسال نمایند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.