تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
کد خبر : 32554

فرجام بازرسی ها در یک روز اصفهان پلمب ۶ واحد صنفی

فرجام بازرسی ها در یک روز اصفهان پلمب ۶ واحد صنفی

  مدیرکل تعزیرات حکومتی گفت در شب گذشته ۱۶۲ فقره بازرسی توسط گشت های مشترک تعزیرات حکومتی در سطح استان به انجام رسد که از این تعداد ۶ واحد صنفی پلمب گردید. به گزارش دنیای اسرار: علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: با عنایت به فرا رسیدن ایام نوروز گشت های مشترک

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گفت در شب گذشته ۱۶۲ فقره بازرسی توسط گشت های مشترک تعزیرات حکومتی در سطح استان به انجام رسد که از این تعداد ۶ واحد صنفی پلمب گردید.

به گزارش دنیای اسرار: علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: با عنایت به فرا رسیدن ایام نوروز گشت های مشترک تعزیرات حکومتی با حضور قضات تعزیرات حکومتی پای کار آمده و به صورت روزانه اقدام به بازرسی از واحد های صنفی می نمایند که در روز گذشته تعداد ۱۶۲ بازرسی از واحد های صنفی استان توسط تیم های متشکله انجام که از این تعداد ۸۱ پرونده تخلف تشکیل و متاسفانه ۶ واحد صنفی متخلف پلمب گردیدند.

این مقام تعزیرات حکومتی افزود تا پایان این طرح ( ۴ اردیبهشت ماه) با توجه به در خواستهای مردمی با هیچ یک از صنوف مماشات نخواهیم کرد و متخلفین را به اشد مجازات محکوم و با نصب پلاکارد به مردم معرفی خواهیم نمود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.