تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
کد خبر : 28275

فرماندار اصفهان بر لزوم حضور فعال سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان تاکید کرد

فرماندار اصفهان بر لزوم حضور فعال سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان تاکید کرد

به گزارش دنیای اسرار، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان، با بیان اینکه ما دارای ظرفیت های خوب مکانی و مردمی هستیم، تأکید کرد: کار را باید به دست خود جوانان بسپاریم و از ظرفیت خوب آنها در عرصه های مختلف برای رفع مشکلات استفاده کنیم.فرماندار اصفهان افزود: در امور

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان، با بیان اینکه ما دارای ظرفیت های خوب مکانی و مردمی هستیم، تأکید کرد: کار را باید به دست خود جوانان بسپاریم و از ظرفیت خوب آنها در عرصه های مختلف برای رفع مشکلات استفاده کنیم.
فرماندار اصفهان افزود: در امور مربوط به جوانان باید به صورت حوزه ای و مجزا (حوزه آموزشی، فرهنگی و اشتغال) عمل کنیم و خروجی و ماحصل اتاق های فکر، کارگروه ها و کمیته های ذی ربط در جلسه ستاد ساماندهی شهرستان ارائه و بررسی گردد.
احمدی خاطرنشان کرد: ما باید به دنبال تحقق اهداف سند گام دوم انقلاب ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشیم و براساس بندهای این سند، امور را به پیش ببریم
وی با بیان اینکه ما نیازمند تجزیه و تحلیل آماری دقیق، کامل و صحیح هستیم، اظهار داشت: آمار و اطلاعات دقیق شهرستان توسط اداره ورزش و جوانان احصاء و نیازهای موجود در حوزه جوانان بررسی و برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت پذیرد.
فرماندار اصفهان افزود: امور جوانان در شهر بهارستان و روستای فساران در منطقه براآن شمالی به عنوان الگویی مورد بررسی ویژه قرار گیرد و برونداد آنها در نقاط دیگر شهرستان نیز اجرا گردد.
احمدی تأکید کرد: باید بستری فراهم نماییم تا سمن های فعال در حوزه جوانان، بهترین روش های اجرایی را با مدیریت خودشان عملیاتی کنند که این مهم مستلزم همکاری و همراهی دستگاه های ذی مدخل است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.