تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر : 14812

فرماندار اصفهان تأکید کرد: همیشه باید آمادگی لازم برای مقابله با بحران وجود داشته باشد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: همیشه باید آمادگی لازم برای مقابله با بحران وجود داشته باشد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: همیشه باید آمادگی لازم برای مقابله با بحران وجود داشته باشد فرماندار اصفهان عنوان کرد: به هنگام وقوع بحران باید اقدامات جدی و خصوصا برنامه ریزی شده با تکیه بر دستورالعمل ها و شرح وظایف انجام گردد. به گزارش  دنیای اسرار: حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه پیشگیری،

Print Friendly, PDF & Email
فرماندار اصفهان تأکید کرد: همیشه باید آمادگی لازم برای مقابله با بحران وجود داشته باشد
فرماندار اصفهان عنوان کرد: به هنگام وقوع بحران باید اقدامات جدی و خصوصا برنامه ریزی شده با تکیه بر دستورالعمل ها و شرح وظایف انجام گردد.
به گزارش  دنیای اسرار: حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که با حضور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استان، برگزار شد، با بیان اینکه مقوله بحران، مقوله شناخته شده ای است، عنوان کرد: به هنگام وقوع بحران باید اقدامات جدی و خصوصا برنامه ریزی شده با تکیه بر دستورالعمل ها و شرح وظایف انجام گردد و از قبل امکان پیش بینی، پیشگیری، تنظیم برنامه ها، اعلام آمادگی و انجام مانورها و شیوه های مختلف را داشته باشیم.
فرماندار اصفهان بر اهمیت تشکیل منظم جلسات ستاد بحران شهرستان تأکید کرد و افزود: کارگروه ها، عناصر و سازمان های مختلف با ارائه طرح ها و برنامه هایی، شرایطی را فراهم کنند که همیشه از یک دستورالعمل پیش بینی کننده و پیشگیری کننده بهره مند باشیم که این امر زمینه را برای پیشگیری از بروز حوادث در موقع بحران مهیا می سازد.
سیستانی تأکید کرد: همیشه باید آمادگی لازم برای مقابله با بحران وجود داشته باشد و تدابیر مقتضی در این خصوص اتخاذ گردد تا در هنگام بروز بحران با کمترین خسارات مواجه شویم.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.