تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر : 27802

فرماندار اصفهان تأکید کرد: هویت شورا باید تقویت گردد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: هویت شورا باید تقویت گردد

به گزارش دنیای اسرار، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با شوراهای اسلامی بخش مرکزی، با اشاره به اهمیت اقدامات شوراهای اسلامی، اظهار داشت: شوراهای اسلامی بخش مرکزی مسائل، مشکلات و موضوعات را به طور واضح بیان کنند تا پیگیری های لازم در خصوص رفع آنها انجام شود. فرماندار اصفهان با بیان اینکه اعضای شوراهای

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با شوراهای اسلامی بخش مرکزی، با اشاره به اهمیت اقدامات شوراهای اسلامی، اظهار داشت: شوراهای اسلامی بخش مرکزی مسائل، مشکلات و موضوعات را به طور واضح بیان کنند تا پیگیری های لازم در خصوص رفع آنها انجام شود.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه اعضای شوراهای اسلامی با رأی مردم انتخاب شده اند، تأکید کرد: ما در مسئولیتی که قرار گرفته ایم باید خود را خدمتگزار مردم بدانیم و از فرصت ایجاد شده برای خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات آنان به بهترین نحو ممکن استفاده نماییم.

وی افزود:  انشاء ا… با تلاش مضاعف، همکاری بین بخشی و بهره گیری از ظرفیت های موجود و مشارکت خود مردم بتوانیم در راستای حل مشکلات روستا گام های مؤثری برداریم.

احمدی با بیان اینکه هویت شوراها باید تقویت گردد، عنوان کرد: در تصمیم گیری های شهرستان باتوجه به نیاز مردم، حتی الامکان باید از شوراها مشورت بگیریم.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه سلامت شورا از اهمیت والایی برخوردار است، تصریح کرد: اعضای شورا باید فساد ستیز بوده و مراقب حقوق مردم و بیت المال باشند.

احمدی افزود: ثبات در مدیریت روستا، از اهمیت بسیاری برخوردار است و در انتخاب دهیاران باید دقت ویژه ای صورت پذیرد.

وی بر لزوم درآمد پایدار در روستا تأکید کرد و گفت: فرهنگ سازی پیرامون هویت روستا، درآمد پایدار، سرمایه گذاری و سرمایه پذیری  و اشتغال زایی در روستا، ازجمله مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

احمدی با بیان اینکه مطالبه کشاورزان مطالبه ای بحق است، اظهار داشت: استاندار محترم جناب آقای دکتر مرتضوی باجدیت پیگیر موضوع آب استان و رفع مشکلات موجود در حوزه آب هستند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.