تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
کد خبر : 13165

فرماندار اصفهان: منطقه شرق اصفهان نیازمند توسعه در ابعاد مختلف است

فرماندار اصفهان: منطقه شرق اصفهان نیازمند توسعه در ابعاد مختلف است

فرماندار اصفهان: منطقه شرق اصفهان نیازمند توسعه در ابعاد مختلف است سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان اظهار داشت: دولت الکترونیک یکی از اقدامات مؤثر دولت تدبیر و امید در آسان کردن امور مردم بوده است. به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جمع مردم شهر هرند، با بیان اینکه

Print Friendly, PDF & Email

فرماندار اصفهان: منطقه شرق اصفهان نیازمند توسعه در ابعاد مختلف است


سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان اظهار داشت: دولت الکترونیک یکی از اقدامات مؤثر دولت تدبیر و امید در آسان کردن امور مردم بوده است.
به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جمع مردم شهر هرند، با بیان اینکه شرق اصفهان نیازمند توسعه در ابعاد مختلف است، خاطرنشان کرد: این منطقه به لحاظ ویژگی های فرهنگی، اجتماعی و تاریخی از مزیت های بسیاری برخوردار است و باید گام های مؤثری در جهت توسعه و پیشرفت آن برداشته شود و برنامه ریزی های لازم در این راستا صورت پذیرد.
فرماندار اصفهان از اقدامات صورت گرفته در بخش جلگه بالاخص شهر هرند، ابراز خرسندی کرد و افزود: باتوجه به محرومیت منطقه شرق اصفهان و نیاز به کار و تلاش مضاعف، امیدواریم با همکاری بین دستگاهی، شاهد توسعه و پیشرفت بیش از پیش این منطقه، در عرصه های گوناگون باشیم.
سیستانی تصریح کرد: منطقه شرق اصفهان باتوجه به ملاحظات کارشناسی، فنی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و غیره، استحقاق استقرار چند فرمانداری را دارد که انشاء ا… پس از انتخابات پیش رو تصمیمات مقتضی در این خصوص اتخاذ و اقدامات عملیاتی انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه توسعه دولت الکترونیک، یکی از اقدامات مؤثر دولت جهت آسان کردن امور مردم بوده است، عنوان کرد: بحمد ا… دولت تدبیر و امید در این خصوص، پیشرفت ها و موفقیت های خوبی داشته است که انشاء ا… در آینده نزدیک کمبودها و کاستی های موجود نیز مرتفع گردد.
فرماندار اصفهان با اشاره به نقش برجسته ائمه جمعه در امیدآفرینی در جامعه، افزود: ائمه جمعه هر هفته، با تبیین دستاوردها و خدمات نظام و دولت برای مردم می توانند نقش مؤثری در ارتقاء روحیه نشاط و امید در بین مردم ایفا نمایند.
وی به اعتبارات تخصیص داده شده به شرق اصفهان در کمیته برنامه ریزی شهرستان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: علیرغم محدودیت های مالی و اعتباری موجود، در تخصیص بودجه به شرق اصفهان توجه ویژه ای شده است ولی این میزان بودجه کافی نیست و دستگاه های اجرایی باید اعتباراتی را نیز از سازمان های مطبوع خود جذب کنند.
سیستانی افزود: یکی از راه های دفاع از نظام و انقلاب، مشارکت در امور مختلف بالاخص انتخابات است که باید به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر در اذهان مردم تقویت گردد.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.