تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
کد خبر : 5151

فرمانده انتظامی استان اصفهان: شماره ۱۱۰ پل ارتباطی،عملیاتی و ماموریتی نیروی انتظامی با مردم است

فرمانده انتظامی استان اصفهان: شماره ۱۱۰ پل ارتباطی،عملیاتی و ماموریتی نیروی انتظامی با مردم است

فرمانده انتظامی استان اصفهان:شماره ۱۱۰ پل ارتباطی،عملیاتی و ماموریتی نیروی انتظامی با مردم است به گزارش دنیای اسرار:سردار مهدی معصوم بیگی در مراسم افتتاح تجمیع خطوط ۱۱۰ در اصفهان گفت:تجمیع خطوط ۱۱۰ در مرکز استان با هدف ارائه خدمات موثر تر انجام شد و شماره ۱۱۰ پل ارتباطی،عملیاتی و ماموریتی نیروی انتظامی با مردم است.فرمانده

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی استان اصفهان:شماره ۱۱۰ پل ارتباطی،عملیاتی و ماموریتی نیروی انتظامی با مردم است

به گزارش دنیای اسرار:سردار مهدی معصوم بیگی در مراسم افتتاح تجمیع خطوط ۱۱۰ در اصفهان گفت:تجمیع خطوط ۱۱۰ در مرکز استان با هدف ارائه خدمات موثر تر انجام شد و شماره ۱۱۰ پل ارتباطی،عملیاتی و ماموریتی نیروی انتظامی با مردم است.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به آمار تماس های مردم با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گفت: ۳۰ خط جهت پاسخگویی سریع طراحی شده است تا مردم از این پس پشت خط تماس نمانند.
سردار معصوم بیگی در خصوص شهرستان هایی که بیشترین تماس با مرکز ۱۱۰ را دارند گفت: حدود ۶۰ درصد تماس ها از شهرستان اصفهان و بعد از آن شهرهای شاهین شهر و میمه، خمینی شهر، کاشان و نجف آباد هستند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان میزان اعتماد مردم به پلیس خوب عنوان کرد و افزود: بر اساس نظر سنجی های میدانی استان اصفهان،  ۲۲ درصد رضایتمندی مردم نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: هدف از تجمیع خطوط ۱۱۰ نظارت آنلاین و سیستمی بر روی تماس ها، آرشیو، مستند سازی و ارزیابی تماس های ورودی است.
وی افزود: شفافیت آمار و اطلاعات، کنترل ابلاغ ماموریت ها، مدیریت هزینه ها و حذف ماموریت های خارج از حوزه استحفاظی از دیگر اهداف تجمیع خطوط ۱۱۰ است.
علی آهنگران در خصوص تعریف تماس های فوریتی اظهار کرد: تماس های عملیاتی فوری تماس هایی را در بر می گیرد که حضور پلیس میتواند از ادامه ارتکاب جرم جلوگیری کند.
آهنگران با بیان این که در سال ۸۷ سامانه فوریت های پلیس به سامانه قاصدک ارتقا یافت گفت: در سال ۹۲ تمام سامانه ها یکپارچه و سرعت ارسال خبر در کمترین زمان و چرخش اخبار بین یگان ها بهتر انجام شد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان به آمار تماس با شماره ۱۱۰ اشاره کرد و گفت: در هفت ماهه نخست امسال ماهیانه ۱۱۶ هزار و ۴۱۰ تماس با فوریت های ۱۱۰ گرفته شده که روزانه ۳۸۸۰ تماس و در دقیقه سه تماس بوده است.
علی آهنگران: با اشاره به وجود شماره های مراکز پلیس کشور های دیگر اظهار کرد: در بیشتر کشورها شماره ۱۱۰ برای فوریت های پلیس در نظر گرفته شده و برخی کشورها شماره ۱۱۲ مورد استفاده قرار گرفته است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.