تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
کد خبر : 3755

فرهنگسرای غدیر شهرداری فلاورجان افتتاح و از امروز شروع به کار آن کلید خورد .

فرهنگسرای غدیر شهرداری فلاورجان افتتاح و از امروز شروع به کار آن کلید خورد .

پایگاه خبری دنیای اسرار فرهنگسرای غدیر شهرداری فلاورجان افتتاح و از امروز شروع به کار آن کلید خورد . به گزارش دنیای اسرار به نقل ازروابط عمومی شهرداری فلاورجان ، آیین گشایش فرهنگ‌سرای غدیر روز شنبه ۱۰ شهریورماه همزمان با هفته دولت و مناسبت آئینی عید سعید غدیر خم با حضور حاج آقا موسوی نماینده

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

فرهنگسرای غدیر شهرداری فلاورجان افتتاح و از امروز شروع به کار آن کلید خورد .

به گزارش دنیای اسرار به نقل ازروابط عمومی شهرداری فلاورجان ، آیین گشایش فرهنگ‌سرای غدیر روز شنبه ۱۰ شهریورماه همزمان با هفته دولت و مناسبت آئینی عید سعید غدیر خم با حضور حاج آقا موسوی نماینده محترم مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ، حاج آقا قدوسی امام جمعه شهر فلاورجان ،آقای علی ساعدی فرماندار محترم شهرستان فلاورجان ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان و دیگر مدیران و مسئولین شهرستان برگزار گردید.
پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران شهردار فلاورجان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین و شهروندان افزود : این فرهنگسرا با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و ایجاد فضایی برای تفریحات و سرگرمی های سالم در فصل تابستان راه اندازی شده است. هدف آن پر کردن خلا فرهنگی در شهرستان و ایجاد فرصت‎های مناسب برای استفاده بهتر از اوقات فراغت جوانان به ویژه در زمینه مسائل تفریحی و مذهبی می باشد .
حجت‌الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی با گرامی‌داشت هفته دولت و عید سعید غدیر خم گفت :
اساس کار این فرهنگ‌ سرا تبیین و گسترش فرهنگ شهروندی برای شهروندان است ، همچنین امیدوارم چنین مجموعه‌ای بتواند تاثیرات مثبتی در سبک زندگی و فرهنگ عمومی شهروندان داشته باشد و شاهد اتفاقات خوبی باشیم.
وی همچنین عنوان نمود: هر جامعه‌ای بر اساس فرهنگی خاص حرکت می‌کند و اگر آن فرهنگ کامل باشد، جامعه به سمت پیشرفت می‌رود.
وی در پایان گفت: از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان برای راه‌اندازی این فرهنگ‌سرا تشکر می‌کنم و از آقای مهندس جواد نصری می‌خواهم همه تلاشش را در این فرهنگ‌سرا به کار ببندد تا بتوانیم تأثیر مناسبی بر روی فرهنگ جامعه داشته باشیم . از همه دست اندر کاران حوزه فرهنگی نیز سپاسگزارم و امیدوارم در راه اعتلای فرهنگ‌ و استفاده از فرهنگ سرای تازه تأسیس بیش از پیش بکوشند.

فرهنگ‌سرای غدیر که به عنوان اولین فرهنگ‌سرای شهر افتتاح گردیده است ، در خیابان آزادگان، جنب ایستگاه آتش نشانی شهرداری فلاورجان واقع شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.