تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
کد خبر : 10071

فرود اضطراری هواپیمای فرانسوی در فرودگاه اصفهان

فرود اضطراری هواپیمای فرانسوی در فرودگاه اصفهان

فرود اضطراری هواپیمای فرانسوی در فرودگاه اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: هواپیمای فرانسوی به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان درخواست فرود اضطراری داد و درحال حاضر تمامی مسافران این پرواز در سلامتی کامل هستند. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس:منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در مورد فرود اضطراری هواپیمای

Print Friendly, PDF & Email

فرود اضطراری هواپیمای فرانسوی در فرودگاه اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: هواپیمای فرانسوی به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان درخواست فرود اضطراری داد و درحال حاضر تمامی مسافران این پرواز در سلامتی کامل هستند.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس:منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در مورد فرود اضطراری هواپیمای فرانسوی در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان اظهار کرد: این هواپیما حوالی ساعت ۱۹ از فرودگاه اصفهان درخواست فرود اضطراری کرد که با هماهنگی صورت‌گرفته، این هواپیما در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.

وی بیان کرد: تمامی ۲۶۷ سرنشین این هواپیما سالم و در هواپیما مستقر هستند و تمامی عوامل ما در فرودگاه در آمادگی کامل حضور داشتند تا در صورت حادثه اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: درحال رایزنی هستیم تا اگر مشکل هواپیمای آن‌ها برطرف نشد، امکان اسکان مسافران این پرواز را فراهم کنیم و تا ساعات آینده وضعیت هواپیما آن‌ها مشخص خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.