تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
کد خبر : 4096

فضای کشور رو به آرامی پیش می رود

فضای کشور رو به آرامی پیش می رود

پایگاه خبری دنیای اسرار معاون سیاسی – امنیتی استاندار اصفهان: فضای کشور رو به آرامی پیش می رود معاون سیاسی استاندار اصفهان گفت: دشمنان با ایجاد سناریویی به دنبال نا آرامی و کاهش ارزش پول ملی ما هستند که فضا رو به آرامی پیش می رود و توطئه های آنها در حال خنثی شدن است.

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

معاون سیاسی – امنیتی استاندار اصفهان:

فضای کشور رو به آرامی پیش می رود

معاون سیاسی استاندار اصفهان گفت: دشمنان با ایجاد سناریویی به دنبال نا آرامی و کاهش ارزش پول ملی ما هستند که فضا رو به آرامی پیش می رود و توطئه های آنها در حال خنثی شدن است.

به گزارش دنیای اسرار به نقل از مهر، حمیدرضا طباطبائی نائینی شامگاه سه شنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار آران و بیدگل اظهار داشت: ایجاد فضای آرام و اعتماد بخشی وظیفه اصلی مدیران کشور در هر سطحی در شرایط حساس کنونی است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص کشور کاستی هایی در مدیریت ها در کشور ایجاد شده است که نیاز به ایجاد فضای آرام را می طلبد تا مثل همیشه این وضعیت را پشت سر بگذاریم.

 معاون سیاسی استاندار اصفهان افزود: دشمنان با ایجاد سناریویی به دنبال نا آرامی و به دنبال آن کاهش ارزش پول ملی ما هستند که خوشبختانه فضا رو به آرامی پیش می رود و توطئه های آنها در حال خنثی شدن است.

وی با اشاره به اینکه دشمنی ها و توطئه های آمریکا با جمهوری اسلامی ایران چیز جدیدی نیست، گفت: آمریکا همه توان خود را وسط گذاشته و تحریم های زیادی بر علیه ما وضع کرده است که خوشبختانه ملت ما هوشیار است و مثل همیشه پیروز و سربلند از این آزمون بیرون خواهد آمد.

طباطبایی همچنین با اشاره به شاخص بودن شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در صنعت و اقتصاد مقاومتی گفت: استاندار اصفهان هفته آینده همراه مدیران کل به این دو شهرستان سفر خواهند کرد و مسائل و مشکلات کلیدی را بررسی خواهند کرد.

وی ضمن تشکر از خدمات فرماندار قبلی آران و بیدگل گفت: فرماندار جدید شهرستان آران و بیدگل از نیروهای باتجربه وزارت کشور و انسانی معتدل و اهل تعامل هستند که منشأ خیر و برکات زیادی برای آران و بیدگل خواهند بود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: هم اکنون۹۰ درصد واحد های صنعتی آران و بیدگل کوچک و با فناوری سنتی اداره می شوند.

سید جواد ساداتی نژاد با اشاره به اینکه  شهرستان آران و بیدگل با داشتن پتانسیل های فوق العاده در زمینه های مختلف، بهشت سرمایه گذاری در کشور است، ادامه داد: ظرفیت هایی چون کویر بی نظیر، دریاچه نمک، روزهای پرشمار آفتابی، نیروی انسانی توانمند و همچنین مجتمع تولید انواع مواد اولیه فولادی می تواند زمینه استقبال سرمایه گذاری در شهرستان آران و بیدگل باشد.

وی افزود: ظرفیت گردشگری کویر در شهرستان آران و بیدگل یک ظرفیت بی نظیر و حوزه جذاب برای گردشگران، سرمایه گذاران و به دنبال آن ایجاد اشتغال است که اگر فرماندار جدید تنها این بخش را فعال کند بسیار موفق خواهد بود.

وی بیان کرد: ظرفیت توسعه گردشگری مذهبی نیز در این شهرستان بخاطر وجود تعداد زیادی از امامزادگان عظیم الشأن بسیار بالاست و می توان گفت شکوه اجتماع حسینی در این شهرستان در کشور نظیری ندارد.

ساداتی نژاد گفت: ظرفیت آب شور این شهرستان هم پتانسل و ظرفیت عظیمی برای سرمایه گذاری است که ایجاد شهرک های پرورش آرتیمیا می تواند به ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری کمک کند.

امام جمعه آران و بیدگل هم در این مراسم اظهار داشت: شهرستان آران و بیدگل شهری ممتاز در کشور است که رتبه اول ایثارگری استان اصفهان را دارد و همیشه در دوره های مختلف قبل و بعد از انقلاب نقش آفرینی کرده است.

آیت الله سید محمد موسوی گفت: این شهرستان حدود ۸۰۰ واحد صنعتی دارد که حاکی از توان بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت های بخش غیردولتی در این شهرستان است.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان آران و بیدگل در صحنه های انتخابات بیش از ۹۰ درصد مشارکت داشتند و از نظر تعهد و توانمندی نیروی انسانی در کشور برتر هستند که این شاخص ها می طلبد که مسئولان کشور نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

در این آئین اسماعیل بایبردی به عنوان سرپرست فرمانداری آران و بیدگل منصوب و از زحمات ابوالفضل معینی نژاد فرماندار سابق تجلیل شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.