تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
کد خبر : 26010

فعالیت خالصانه خادمیاران رضوی برای جامعه نشاط اجتماعی به ارمغان می آورد

فعالیت خالصانه خادمیاران رضوی برای جامعه نشاط اجتماعی به ارمغان می آورد

استاندار اصفهان در دیدار غرفه‌های خدمت رضوی در گذر چهارباغ مطرح کرد:فعالیت خالصانه خادمیاران رضوی برای جامعه نشاط اجتماعی به ارمغان می آورد به گزارش دنیای اسرار:استاندار اصفهان با حضور در غرفه های خدمت رضوی در گذرفرهنگی چهارباغ اصفهان خادمیاران رضوی را ارمغان آور نشاط اجتماعی و احیاگر عشق رضوی در جامعه دانست. عباس رضایی،

Print Friendly, PDF & Email

استاندار اصفهان در دیدار غرفه‌های خدمت رضوی در گذر چهارباغ مطرح کرد:فعالیت خالصانه خادمیاران رضوی برای جامعه نشاط اجتماعی به ارمغان می آورد

به گزارش دنیای اسرار:استاندار اصفهان با حضور در غرفه های خدمت رضوی در گذرفرهنگی چهارباغ اصفهان خادمیاران رضوی را ارمغان آور نشاط اجتماعی و احیاگر عشق رضوی در جامعه دانست.

عباس رضایی، استاندار اصفهان با حضور در گذر چهار باغ و بازدید از هشت غرفه خدمت رضوی با اشاره به اینکه گذر چهارباغ محل تفریحات مردم و گروه های مختلف اجتماعی با دیدگاه ها و باورهای فرهنگی اجتماعی مختلف است تصریح کرد: حضور خادمیاران آستان علی بن موسی الرضا(ع) که ملجا و پناه و مقتدای ما ایرانیان است در گذر فرهنگی چهارباغ و ارائه خدمات به مردم می‌ تواند زمینه ترویج فرهنگ علوی و رضوی بین مردم را فراهم کند.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه ترویج سبک رضوی یکی از ضروریات جامعه است و می‌تواند در اعتلای فرهنگی ما موثر و مفید باشد اظهار داشت: حضور مردم در چنین فضایی که ایجاد شده می تواند حال و هوای امام رضایی را در شهر پراکنده سازد.

رضایی با قدر دانی از حضور فعال و چشمگیر خادمیاران رضوی در گذر چهار باغ اصفهان در مدت دهه کرامت بیان داشت: در شرایط سخت کرونایی که مردم به دلیل فرهنگ اصیل ایرانی اجتماعی خود به این گونه اجتماعات معنوی نیاز دارند، این برنامه ها می‌تواند موجب اشاعه فرهنگ و سبک و سیره زندگی رضوی در بین مردم باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت خادمیاران‌ رضوی در گذر چهارباغ در فضای مفرح با عشق به اهل بیت عصمت و طهارت آمیخته شده است اضافه کرد: این فعالیت های خالصانه و معنوی می تواند برای جامعه نشاط اجتماعی به ارمغان آورد.

استاندار اصفهان با مشاهده غرفه های خدمت رضوی اظهار داشت: در این غرفه ها علاوه براین که خدمات مشاوره حقوقی و مددکاری خانواده، مشاوره تحصیلی و خدمات سلامت و پزشکی، خدمات اجتماعی و برنامه های معنوی و فرهنگی به صورت رایگان در اختیار همشهریان قرار گرفته است.

وی افزود: چنین برنامه های فرهنگی معنوی با عشق به امام رضا(ع) نیاز مبرم جامعه است و حال و هوای امام رضایی و عشق رضوی را در دل ها زنده می‌کند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.