فعالیت شبانهروزی در حفاری تونل خط دوم/ طول حفاری تونل به ۵۰ متر رسید
مدیر اجرایی خط دوم قطارشهری اصفهان مطرح کرد؛ فعالیت شبانهروزی در حفاری تونل خط دوم/ طول حفاری تونل به ۵۰ متر رسید به گزارش دنیای اسرار:مدیر اجرایی خط دوم قطارشهری اصفهان گفت: با فعالیت شبانهروزی در حفاری تونل خط دوم قطارشهری اصفهان، طول حفاری تونل به ۵۰ متر رسید.به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل
مدیر اجرایی خط دوم قطارشهری اصفهان مطرح کرد؛
فعالیت شبانهروزی در حفاری تونل خط دوم/ طول حفاری تونل به ۵۰ متر رسید
به گزارش دنیای اسرار:مدیر اجرایی خط دوم قطارشهری اصفهان گفت: با فعالیت شبانهروزی در حفاری تونل خط دوم قطارشهری اصفهان، طول حفاری تونل به ۵۰ متر رسید.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل سازمان قطارشهری اصفهان، سیدمحسن واعظیفر با اشاره به عملیات اجرایی حفاری مکانیزه تونل خط دوم قطارشهری اظهار داشت: در حال حاضر فعالیت عمرانی حفاری تونل غربی خط دوم قطارشهری اصفهان از ایستگاه شفت تی بی ام دارک واقع در شهرک امام حسین(ع) اصفهان، در حال انجام است.
وی ادامه داد: حفاری تونل مکانیزه خط دوم قطارشهری اصفهان اسفند امسال با حضور مسئولان استان آغاز شد و در حال حاضر تی بی ام، بیش از ۵۰ متر از تونل غربی این خط را حفاری و سگمنتگذاری کرده است.
مدیر اجرایی خط دوم قطارشهری اصفهان تصریح کرد: روزانه بیش از ۱۰۰ نفر در پروژه ساخت سگمنت و حفاری مکانیزه تونل خط دوم قطارشهری در سه شیفت کاری مشغول فعالیت هستند و تلاش میکنیم که با پایان مراحل تست گرم، زمینه افزایش حفاری را فراهم کنیم.
وی گفت: همچنین عملیات عمرانی ایستگاههای زینبیه، عاشق اصفهانی، عمان سامانی و لاله با سرعت و جدیت بیشتری در سال جدید ادامه پیدا میکند و در حال حاضر روزانه بیش از ۳۰۰ نفر در این پروژهها به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول فعالیت هستند.
واعظیفر با اشاره به گشایشهای مالی صورت گرفته در خط دوم قطارشهری از سوی مدیریت شهری گفت: خوشبختانه گشایشهای خوبی در بحث مالی این خط صورت گرفته و امیدوار هستم که در سال جدید، ایستگاههای بعدی خط دوم پس از تملیک محل ایستگاهها، با سرعت بیشتری به مناقصه گذاشته شده و عملیات اجرایی آن آغاز شود.
واعظیفر به محسنات اصلی تونلهای مکانیزه اشاره کرد و ادامه داد: استفاده از تیبیام و ساخت تونلهای مکانیزه، در زمان حرکت و ساخت تونل زیر زمین، مشکل قطعکردن درختان و جابهجایی تأسیسات را کاهش میدهد زیرا درواقع زیر شهر حرکت میکنیم.علاوه بر این ایستگاههای خط ۲ قطار شهری عمق بیشتری دارند و خود ایستگاهها را هم از زیر زمین اجرا میکنیم که بحث ترافیکی کمتر باشد که با وجود این مزیتها، این روش هزینه و زمان بیشتری میبرد.
برچسب ها :اصفهان ، دنیای سرار ، قطلر
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0