تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
کد خبر : 17335

فعالیت کمیته امداد اصفهان با همت و تلاش مضاعف در رزمایش همدلی و کمک مومنانه

فعالیت کمیته امداد اصفهان با همت و تلاش مضاعف در رزمایش همدلی و کمک مومنانه

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست کمیته امداد اصفهان در تشریح برنامه های این نهاد برای رزمایش همدلی و کمک مومنانه، گفت: دفاتر و ۱۷۹ مرکز نیکوکاری در کنار همه زیر ساخت های الکترونیکی این نهاد در این رزمایش فعال هستند.  کریم زارع، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بیانات داهیانه رهبر معظم انقلاب در

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:سرپرست کمیته امداد اصفهان در تشریح برنامه های این نهاد برای رزمایش همدلی و کمک مومنانه، گفت: دفاتر و ۱۷۹ مرکز نیکوکاری در کنار همه زیر ساخت های الکترونیکی این نهاد در این رزمایش فعال هستند.

 کریم زارع، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بیانات داهیانه رهبر معظم انقلاب در رابطه با پسندیده بودن شکل گیری یک رزمایش بزرگ کشوری برای همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا را نصب العین امدادگران اصفهانی عنوان کرد و گفت: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، کمیته امداد استان اقدامات زیادی را برای جلوگیری از آسیب دیدن مددجویان انجام داده است و اکنون نیز با تلاشی مضاعف و همتی جهادی برای عمل به فرمان رهبر انقلاب به میدان آمده است.

زارع هم افزایی و تجمیع توان نهادهای حمایتی، مراکز نیکوکاری، گروه های جهادی، موسسات خیریه و آحاد مردم نیکوکار استان را بهترین راه تحقق رزمایش بزرگ همدلی و کمک مومنانه دانست و گفت: بیش از ۱۷۹ مرکز نیکوکاری به همت کمیته امداد در سراسر استان فعال شده اند و مشغول خدمت در زمینه جلب مشارکت مردم، ارائه کمک به نیازمندان و همچنین شناسایی افراد آسیب دیده هستند.

وی با اشاره به وجود زیرساخت های لازم هم در زمینه شناسایی و هم در زمینه توزیع و حمایت از نیازمندان در کمیته امداد استان، خاطرنشان ساخت: بیش از ۱۱۴ هزار خانوار نیازمند شامل ایتام، زنان سرپرست خانوار، بیماران خاص، صعب العلاج و زمینگیر و همچنین سالمندان در سراسر استان تحت حمایت کمیته امداد هستند و همچنین نزدیک به ۳۰ هزار خانوار جدید که از تبعات اقتصادی شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند نیز به همت این نهاد شناسایی شده و کمک های پرداختی مردم با اولویت این افراد توزیع می شود.

زارع یادآور شد: کمک های جمع آوری شده در هر منطقه با توجه به نیت و قصد اهدا کنندگان به صرف حمایت از نیازمندان همان منطقه خواهد شد.

سرپرست کمیته امداد اصفهان فعال بودن زیرساخت های الکترونیکی متنوع در این نهاد را مزیت بزرگی برای پیشبرد سریع خواست رهبر معظم انقلاب در رزمایش همدلی و کمک مومنانه عنوان کرد و افزود: کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷*، شماره ۰۹۶۸۸۷، پایگاه اینترنتی emdad.ir و بخش نیکوکاری برنامه های کاربردی نظیر آپ، سکه و … از جمله مهمترین این زیرساخت های آماده به کار هستند.

وی همچنین افزود: تمام دفاتر این نهاد در سراسر استان و همچنین ۱۷۹ مرکز نیکوکاری زیر مجموعه کمیته امداد استان اصفهان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی همشهریان عزیز هستند و شماره حساب «۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲» و شماره کارت «۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹» نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز برای این منظور اختصاص یافته است.

زارع در انتها با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان به تبعیت از سیره و سنت پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) ماه انفاق و دستگیری از نیازمندان است و امیدواریم به همت مردم نیکوکار و مومن اصفهان در پایان این ماه مبارک شاهد شکست ویروس منحوس کرونا و بازگشت صحت و سلامتی به مردم عزیز استان باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.