تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
کد خبر : 33133

فوت راننده زن بر اثر برخورد خودرو با تیر چراغ برق در خمینی‌شهر

فوت راننده زن بر اثر برخورد خودرو با تیر چراغ برق در خمینی‌شهر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر از فوت یک راننده زن بر اثر برخورد خودروی ۲۰۶ با تیر چراغ برق در محور خمینی‌شهر در غرب اصفهان خبر داد. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:مهدی مرادیان شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ساعت ۲۲ و ۵۳ دقیقه امشب حادثه تصادف

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر از فوت یک راننده زن بر اثر برخورد خودروی ۲۰۶ با تیر چراغ برق در محور خمینی‌شهر در غرب اصفهان خبر داد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:مهدی مرادیان شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ساعت ۲۲ و ۵۳ دقیقه امشب حادثه تصادف یک دستگاه خودروی ۲۰۶ به مرکز فرماندهی عملیات آتش‌نشانی خمینی‌شهر گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه خودروی ۲۰۶ در بلوار پروفسور میردامادی خمینی شهر به شدت به تیر چراغ برق برخورد کرده بود، افزود: این حادثه سبب جان باختن راننده این خودرو که زن ۳۰ ساله بود، شد.

وی با بیان اینکه ماموران آتش‌نشانی از ایستگاه های شماره یک و چهار به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: ماموران آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل اقدام به رهاسازی راننده خودرو کردند.

مرادیان ادامه داد: علت حادثه تصادف توسط پلیس راهور اعلام خواهد شد.

شهرستان خمینی شهر با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.