تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر : 20494

قائم مقام کمیته امداد اصفهان منصوب شد

قائم مقام کمیته امداد اصفهان منصوب شد

عباسعلی زارعان به مدت ۲ سال به عنوان قائم مقام مدیرکل کمیته امداداستان اصفهان منصوب شد. به گزارش دنیای اسرار، مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) طی حکمی عباسعلی زارعان را به مدت ۲ سال به عنوان قائم مقام مدیرکل این نهاد در استان اصفهان منصوب کرد. در بخشی از این حکم انتصاب

Print Friendly, PDF & Email


عباسعلی زارعان به مدت ۲ سال به عنوان قائم مقام مدیرکل کمیته امداداستان اصفهان منصوب شد.

به گزارش دنیای اسرار، مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) طی حکمی عباسعلی زارعان را به مدت ۲ سال به عنوان قائم مقام مدیرکل این نهاد در استان اصفهان منصوب کرد.

در بخشی از این حکم انتصاب خطاب به زارعان، آمده است: انتظار می‌رود با بازشناسی ظرفیت های درون و برون سازمانی، با عزم و همتی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه ارزشی، انقلابی و جهادی، با استفاده بهینه از منابع و اجتناب از هر گونه اسراف و تجمل‌گرایی، با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق اهداف عالیه امداد، گام های اساسی بردارید.

گفتنی است عباسعلی زارعان، پیش از این عهده دار خدمت به عنوان مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد اصفهان بود.

وی همچنین سابقه خدمت به عنوان رئیس اداره  حمایت های اجتماعی و اداره توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان را در کارنامه خود دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.