تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
کد خبر : 6027

قاچاق امنیت جامعه را تهدید می کند

قاچاق امنیت جامعه را تهدید می کند

استاندار اصفهان: قاچاق امنیت جامعه را تهدید می کند   استاندار اصفهان گفت: قاچاق کالا با آسیب ها و ضررهای اقتصادی، اجتماعی و بهداشتی، سلامت و امنیت عمومی جامعه را تهدید می کند. دنیای اسرار، عباس رضایی روز سه شنبه هنگام بازدید از کشفیات قاچاق کالا و مواد مخدر در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان،

Print Friendly, PDF & Email

استاندار اصفهان:

قاچاق امنیت جامعه را تهدید می کند


  استاندار اصفهان گفت: قاچاق کالا با آسیب ها و ضررهای اقتصادی، اجتماعی و بهداشتی، سلامت و امنیت عمومی جامعه را تهدید می کند.

دنیای اسرار، عباس رضایی روز سه شنبه هنگام بازدید از کشفیات قاچاق کالا و مواد مخدر در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان، از قاچاقچیان به عنوان تبهکارانی نام برد که حاضر نیستند به کار و تلاش برای کارآفرینی و تولید بپردازند.
وی اضافه کرد: با تدابیر چند سال اخیر، آمار قاچاقچیان کاهش یافته ولی همین تعداد اندک علاوه بر وارد کردن ضربه ها اقتصادی بسیاری به کشور در بحث قاچاق مواد غذایی، سلامت بهداشتی مردم را نیز به مخاطره می اندازند.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه باید با این تبهکاران بطور جدی برخورد شود گفت: این در حالیست که نیروی انتظامی با تمامی توان و اقتدار خود در مقابل قاچاقچیان کالا و مواد مخدر ایستادگی و مقابله می کند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در این آیین با اشاره به کشفیات کالا و مواد مخدر در مدت ۱۰ روز اخیر در پی اجرای عملیات ‘مرصاد ۲۱’ گفت: در این مدت ۸۸ نفر به سبب قاچاق کالا با ارزش حدود ۶۰ میلیارد ریال دستگیر و ۵۵ خودرو توقیف شد.
سردار مهدی مصعوم بیگی افزود: همچنین در حوزه قاچاق مواد مخدر نیز در این مدت بیش از یک تن مواد مخدر کشف شده است.
وی همچنین با اشاره به کشفیات ۹ ماه امسال گفت: در این مدت در مجموع بیش از ۹۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد و تمرکز بیشتر بر روی باندهای بزرگ و پیچیده قاچاق صورت گرفته است.
رییس پلیس استان اصفهان افزود: در این مدت پرونده های قاچاق بالای پنج هزار میلیون ریال ۲۳ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش یافته است.
وی همچنین به کشف حدود ۲۶ تن انواع مواد مخدر در مدت ۹ ماه امسال اشاره کرد و گفت: در این مدت دستکم یکهزار و ۷۰۰ طرح پاکسازی در نقاط آلوده و کانون های جرم در استان صورت گرفته است.
در این مراسم استاندار اصفهان از کشفیات نیروی انتظامی استان اصفهان درعملیات مرصاد ۲۱ در محوطه ستاد فرماندهی انتظامی بازدید کرد.

منبع:ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.