تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
کد خبر : 24886

قاچاق مواد مخدر با کوله ناکام ماند

قاچاق مواد مخدر با کوله ناکام ماند

جانشین انتظامی استان از کشف ۷۰ کیلو مواد مخدر طی بازرسی از کوله های همراه ۲ کوله بر در عملیات ماموران یگان تکاوری این فرماندهی خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران واحد رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین

Print Friendly, PDF & Email


جانشین انتظامی استان از کشف ۷۰ کیلو مواد مخدر طی بازرسی از کوله های همراه ۲ کوله بر در عملیات ماموران یگان تکاوری این فرماندهی خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران واحد رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین گشت زنی در یکی از محورهای خاکی شهرستان “نائین” به ۲ نفر کوله بر که در حال دور زدن ایستگاه ایست و بازرسی را داشتند مشکوک و به افراد مذکور دستور ایست دادند.

وی افزود: متهمان بدون توجه به ایست ماموران اقدام به فرار کردند که در این لحظه ماموران به تعقیب آنها پرداخته و در یک اقدام به موقع و ضربتی هر ۲ متهم را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: ماموران پس از دستگیری افراد کوله بر از داخل کوله آنها ۷۰ کیلو مواد مخدر شامل ۶۰ کیلو حشیش و ۱۰ کیلو تریاک را کشف کردند.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی گفت: با توجه به نا امن شدن مسیرهای و محورهای اصلی برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ این افراد برای عملی کردن نقشه خود از راه های فرعی وخاکی استفاده می کنند اما غافل از اینکه ماموران پلیس بر تمامی مناطق استان اشرافیت کامل دارند و اجازه جولان به این گونه افراد را نخواهند داد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.