تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
کد خبر : 29443

قرارگرفتن تیم موت کورت گروه حقوق دانشگاه اصفهان در جمع ۸ تیم برتر کشور

قرارگرفتن تیم موت کورت گروه حقوق دانشگاه اصفهان در جمع ۸ تیم برتر کشور

تیم موت‌کورت دانشگاه اصفهان متشکل از علی مظاهری و مهلا رضایی دانشجویان کارشناسی و المیرا شیرزاد، شکیبا صالحی و غزاله نقاش‌راسخی دانشجویان کارشناسی ارشد به مربیگری مینا اشعری دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران در اولین حضور دانشگاه اصفهان در این مسابقات در جمع ۸ تیم برتر کشور قرار گرفتند. به گزارش دنیای اسرار:، در این

Print Friendly, PDF & Email
تیم موت‌کورت دانشگاه اصفهان متشکل از علی مظاهری و مهلا رضایی دانشجویان کارشناسی و المیرا شیرزاد، شکیبا صالحی و غزاله نقاش‌راسخی دانشجویان کارشناسی ارشد به مربیگری مینا اشعری دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران در اولین حضور دانشگاه اصفهان در این مسابقات در جمع ۸ تیم برتر کشور قرار گرفتند.

به گزارش دنیای اسرار:، در این رقابت ها که تا پیش از این هیچ تیم غیر تهرانی تا این مرحله صعود نکرده بود، با حضور ۳۲ تیم به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد.

این تیم در بخش ارائه لوایح حقوقی برتر با کسب نمرات ۹۶ و ۹۷ از ۱۰۰ عملکرد قابل قبولی را ارائه دادند.

مسابقات داوری تجاری ایران که توسط مرکز منطقه‌ای داوری تهران (TRAC) برگزار می‌شود، معتبر ترین موت‌کورت و مسابقه حقوقی کشوری است که در آن دانشگاه‌ها و موسسات حقوقی برتر کشور به صورت تیمی به رقابت می‌پردازند.

لازم به یادآوری است این دومین موفقیت تیم گروه حقوق درمسابقات موت کورت است. موفقیت قبلی ماه گذشته و در مسابقات بین المللی نورنبرگ آلمان بود

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.