تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
کد خبر : 33723

قطار رکوردهای تولید ماهانه در شرکت فولاد مبارکه با ثبت ۵ رکورد جدید

قطار رکوردهای تولید ماهانه در شرکت فولاد مبارکه با ثبت ۵ رکورد جدید

  شرکت فولاد مبارکه توانست در آخرین روز اردیبهشت ماه سالی که به نام مهار تورم و رشد تولید نامگداری شده است؛ با ثبت ۵ رکورد جدید گامی بزرگ و چشم‌گیر در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری بردارد.   به گزارش دنیای اسرار:شرکت فولاد مبارکه توانست در آخرین روز اردیبهشت ماه سالی که

Print Friendly, PDF & Email

 

شرکت فولاد مبارکه توانست در آخرین روز اردیبهشت ماه سالی که به نام مهار تورم و رشد تولید نامگداری شده است؛ با ثبت ۵ رکورد جدید گامی بزرگ و چشم‌گیر در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری بردارد.

 

به گزارش دنیای اسرار:شرکت فولاد مبارکه توانست در آخرین روز اردیبهشت ماه سالی که به نام مهار تورم و رشد تولید نامگداری شده است؛ با ثبت ۵ رکورد جدید گامی بزرگ در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری بردارد.

تلاشگران جبهه تولید در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه، با تولید ٨٠٠ هزار و ١۵٠ تن تختال در اردیبهشت‌ماه ١۴٠٢ توانستند رکورد قبلی ماهانه تولید این ناحیه که به میزان ٧٨۶ هزار و ١٠٢ تن در فروردین‌ماه ١۴٠٢ بود را پشت سربگذارند.

رشد تولیدی که تورم را مهار می‌کند

همچنین فولادمردان ناحیه نورد گرم شرکت فولاد مبارکه نیز با تولید ۵۱۰ هزار و ۴۸ تن کلاف گرم در اردیبهشت‌ماه ١۴٠٢، رکورد ماهانه جدیدی را به ثبت رساندند و رکورد قبلی فروردین‌ماه ۱۴۰۲ به‌میزان ۵۰۸ هزار و ۳۰۶ تن را ارتقا دادند.

تداوم اراده‌های پولادین برای رشد تولید

سومین رکورد این شرکت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در واحد احیاء مستقیم فولاد سبای فولاد مبارکه به ثبت رسید و فولاد سبا با تولید ۱۴۲ هزار و ۵۰ تن آهن اسفنجی توانست رکورد ماهانه جدیدی را به ثبت برسانند و رکورد قبلیِ ۱۴۰ هزار و ۲۳ تنیِ شهریورماه ۱۴۰۱ را ارتقا دهد

فولاد مبارکه پیشران رشد تولید کشور

اما قطار رکوردهای شرکت فولاد مبارکه در زمینه تولید به همین جا ختم نشد و در آخرین روز از دومین ماه سال پرسنل این شرکت موفق به ثبت رکود تولید ماهانه ۱۰ هزار و ۶۱۶ تن کلاف خام قلع‌اندود شدند تا رکورد قبلی شهریورماه ۱۴۰۱ که به‌میزان ۱۰ هزار و ۴۶۰ تن بود را پشت سر بگذارند

پنجمین رکورد در ورق خودرو

اما آخرین  و پنجمین رکورد در شرکت فولاد مبارکه توسط تلاشگران شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری و با تولید ۳۱ هزار و ۲۳ تن ورق گالوانیزه در اردیبهشت‌ماه ١۴٠٢ به ثبت رسید و این شرکت موفق شد رکورد قبلی فروردین‌ماه ۱۴۰۲ را که به‌میزان ٢٧ هزار و ۲۱۲ تن به ثبت رسیده بود ارتقا دهد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.