تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
کد خبر : 15313

لزوم اتخاذ تدابیر ویژه برای ترمیم ترانشه ها

لزوم اتخاذ تدابیر ویژه برای ترمیم ترانشه ها

مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان،تاکید کرد؛ لزوم اتخاذ تدابیر ویژه برای ترمیم ترانشه ها مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در نشست مشترک با معاون و برخی از مدیران شهرداری اصفهان بر لزوم اتخاذ تدابیر ویژه برای ترمیم ترانشه های حفاری خیابان ها و معابر در جهت کاهش حوادث و تصادفات شهری تاکید نمود. به گزارش  دنیای

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان،تاکید کرد؛

لزوم اتخاذ تدابیر ویژه برای ترمیم ترانشه ها

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در نشست مشترک با معاون و برخی از مدیران شهرداری اصفهان بر لزوم اتخاذ تدابیر ویژه برای ترمیم ترانشه های حفاری خیابان ها و معابر در جهت کاهش حوادث و تصادفات شهری تاکید نمود.

به گزارش  دنیای اسرار: سید مصطفی علوی، گفت: در ترمیم حفاری ها با همکاری دو طرف باید به نحوه ای عمل کرد که رضایتمندی شهروندان فراهم گردد.

وی، بیان داشت: ترمیم ترانشه هایی که پس از عملیات حفاری شبکه گذاری خطوط گاز ایجاد می شود بر عهده شرکت گاز است و باید با کیفیت مناسب و به موقع انجام گیرد.

مهندس علوی، با تاکید بر تعامل مطلوب شهرداری با شرکت گازاستان اضافه کرد: تا کنون ترمیم ترانشه هایی که توسط شرکت گاز ایجاد شده ، پس ازاتمام عملیات لوله گذاری واعلان به شهرداری، توسط پیمانکار شهرداری صورت گرفته است.

وی، تصریح کرد: گاهی اوقات انجام عملیات ترمیم ترانشه با تاخیرصورت گرفته یا کیفیت لازم را نداشته که این امرنارضایتی و شکایاتی را در پی داشته است.

در ادامه معاون شهرداری اصفهان بیان داشت: شهرداری خواهان دریافت منافع از خدمات شرکت گاز نبوده و نیست اما به دلیل هزینه های فراوانی که ترمیم حفاری های مختلف برای شهرداری در بر دارد باید در زمینه ترمیم حفاری ها با شرکت گاز استان یا هر دستگاه حفار دیگر به توافق برسد.

معاون شهردار اصفهان،گفت: طبق قوانین و مقررات موجود، دستگاه های حفاری کننده موظف به ترمیم ناحیه و ترانشه ایجاد شده، هستند.

مظفر، افزود: بیشتر حادثه های درون شهری به دلیل حفاری های موجود رخ می دهد از این رو باید برای این موضوع مهم که به حفاظت جان شهروندان مرتبط است، تدابیر ویژه اندیشیده شود.

معاون شهردار اصفهان، گفت: شهرداری در راستای خدمتگزاری به مردم، همکاری لازم را با شرکت گاز اعمال می کند و آمادگی های لازم را نیز در این زمینه دارد.

وی، گفت: دستگاه های حفاری کننده یا باید خود اقدام به ترمیم نواحی حفر شده کنند و یا انجام این کار را به شهرداری بسپارند و در اجرای این اقدام همکاری کنند.

لازم به ذکر در پایان این نشست، طی قراردادی سالیانه مقرر گردید ترمیم ترانشه های شرکت گاز استان اصفهان در مناطق ۵ و ۱۲ شهری توسط شهرداری با کیفیت مناسب و اسرع وقت انجام پذیرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.