تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 24043

لزوم ارائه سرویس های جدید بر بستر تلفن ثابت

لزوم ارائه سرویس های جدید بر بستر تلفن ثابت

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست معاونت تجاری و بازاریابی مخابرات منطقه اصفهان در بازدید از اداره فروش خانگی تلفن ثابت با اعلام این مطلب گفت : ارائه سرویس های ارزش افزوده بر بستر تلفن ثابت می تواند نقش بسزایی در استفاده بیشتر از ظرفیت های شبکه ثابت داشته باشد. احمد شاه میرزائی در این بازدید که

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست معاونت تجاری و بازاریابی مخابرات منطقه اصفهان در بازدید از اداره فروش خانگی تلفن ثابت با اعلام این مطلب گفت : ارائه سرویس های ارزش افزوده بر بستر تلفن ثابت می تواند نقش بسزایی در استفاده بیشتر از ظرفیت های شبکه ثابت داشته باشد.

احمد شاه میرزائی در این بازدید که صبح امروز ۹۹/۱۱/۲۵ صورت گرفت با اشاره به اقبال عمومی مردم نسبت به تلفن ثابت اظهار کرد : با وجود آمدن تکنولوژی موبایل و فیبر نوری هنوز که هنوز است ؛تلفن ثابت همچنان جایگاه خود را حفظ کرده و آمار مشترکین تلفن ثابت در استان و کشور به عنوان شاهدی بر این مدعاست.

وی نقش تلفن ثابت در راستای ارائه سرویس های باند پهن را پر رنگ دانست و تصریح کرد : سرویس های باند پهن نظیر ADSL,VDSL و …همه بر بستر تلفن ثابت دایر می شوند و این خود دلیلی برای توجه ویژه به نقش این سرویس در راستای خدمات ارتباطی است.

شاه میرزائی ضمن اشاره به نقش درآمدی تلفن ثابت در میان سرویس های مخابراتی بیان کرد:با توجه به تعداد بالای مشترکین تلفن ثابت در استان می توان با ارائه بسته های پیشنهادی و سرویس های جدید به مشترکین،درآمد شرکت از طریق سرویس تلفن ثابت را به میزان قابل توجهی افزایش داد.

سرپرست معاونت تجاری و امور مشتریان مخابرات اصفهان، وسعت گستره نفوذ جغرافیایی و هزینه کم را از دلایل ضریب نفوذ بالای تلفن ثابت عنوان کرد و گفت : رئیس و کارکنان اداره فروش خانگی تلفن ثابت باید با استفاده از ایده های جدید،خلاقیت و با مرور مباحث فرایندی در این حوزه،از حسن اعتماد مردم نسبت به این سرویس با قدمت، استفاده بهینه نموده و با اتخاذ سیاست های مدبرانه در راه تحقق ظرفیت های عملکردی این سرویس قدم بردارند.

گفتنی است شاه میرزائی در این دیدار صمیمانه، از کلیه قسمت های اداره فروش خانگی تلفن ثابت بازدید کرد و از نزدیک در جریان کار کارکنان این حوزه قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.