تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
کد خبر : 17417

ماشین آلات راهداری اصفهان در حال تخلیه آب زیرگذر زواره هستند

ماشین آلات راهداری اصفهان در حال تخلیه آب زیرگذر زواره هستند

معاون راهداری استان اصفهان: ماشین آلات راهداری اصفهان در حال تخلیه آب زیرگذر زواره هستند معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای اصفهان گفت: هم اکنون ماشین آلات راهداری در حال تخلیه آب در زیرگذر زواره هستند و در اسرع وقت مشکل تردد در این زیرگذر برطرف می‌شود. به گزارش دنیای اسراربه نقل

Print Friendly, PDF & Email

معاون راهداری استان اصفهان:

ماشین آلات راهداری اصفهان در حال تخلیه آب زیرگذر زواره هستند

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای اصفهان گفت: هم اکنون ماشین آلات راهداری در حال تخلیه آب در زیرگذر زواره هستند و در اسرع وقت مشکل تردد در این زیرگذر برطرف می‌شود.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر:فرزاد دادخواه با اشاره به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در روز گذشته اظهار داشت: تمام راهداران و ماشین آلات در سراسر استان به حالت آماده‌باش بودند و ضمن گشت زنی مؤثر در راه‌ها به محض اعلام مشکل به موقعیت‌ها اعزام شدند.

وی بیان داشت: در محورهای جنوبی استان با طغیان رودخانه‌هایی همچون رودخانه ماربر در سیمرم روبرو بودیم که خوشبختانه با حضور به موقع راهداران از آسیب به پل ده بزرگ جلوگیری شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: شدت بارش‌های روز گذشته در مناطقی از شهرستان‌های اردستان، کاشان و آران و بیدگل باعث آب شستگی و آب‌گرفتگی برخی از قسمت‌های جاده و زیرگذرها شد.

وی ابراز داشت: با حضور راهداران و اعزام ماشین آلات مشکلات پیش آمده در محورها رفع شده و تردد به صورت ایمن و روان برقرار است.

دادخواه با اشاره به آب‌گرفتگی زیرگذر زواره پس از بارش‌های شدید روز گذشته تصریح کرد: هم اکنون ماشین آلات راهداری در حال تخلیه آب در زیرگذر زواره هستند و در اسرع وقت مشکل تردد در این زیرگذر برطرف می‌شود.

وی اعلام کرد: برآورد خسارات به محورهای مواصلاتی استان اصفهان در دستور کار قرار دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.