تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
کد خبر : 3655

مانوری برای موتورسواران قانونمند؛ شرکت کنندگان کلاه ایمنی را فراموش نکنند

مانوری برای موتورسواران قانونمند؛ شرکت کنندگان کلاه ایمنی را فراموش نکنند

پایگاه خبری دنیای اسرار رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان مطرح کرد مانوری برای موتورسواران قانونمند؛ شرکت کنندگان کلاه ایمنی را فراموش نکنند رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: همایش دوچرخه سواری و مانور شهری موتورسواران قانونمند در راستای تقویت و ارتقا فرهنگ ترافیک در بین موتورسواران و استفاده بیشتر از کلاه ایمنی و جلیقه‌های موتورسواری

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان مطرح کرد

مانوری برای موتورسواران قانونمند؛ شرکت کنندگان کلاه ایمنی را فراموش نکنند

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: همایش دوچرخه سواری و مانور شهری موتورسواران قانونمند در راستای تقویت و ارتقا فرهنگ ترافیک در بین موتورسواران و استفاده بیشتر از کلاه ایمنی و جلیقه‌های موتورسواری برای در امان بودن راکبان برگزار می‌شود.

سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی در گفت‌وگو با خبرنگار پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان با اشاره به برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری و مانور شهری موتورسواران قانونمند پلیس راهور اظهار داشت: این همایش به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا و همزمان با عید سعید غدیر برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با دعوت از دوچرخه سواران و موتورسواران قانونمند یگان‌های نظامی راهور، پیک‌های موتورسواری و شهروندان برگزار می‌شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان اشاره به مسیر برگزاری همایش بیان کرد: شرکت کنندگان بعد از مراسم افتتاحیه این همایش، از مقابل گلستان شهدا حرکت کرده، با پشت سر گذاشتن میدان بسیج، تقاطع مصلی، شیخ صدوق، چهارراه وکلا، تقاطع شیخ مفید، پل میر، جنوب پل فردوسی، حاشیه رودخانه زاینده‌رود به میدان فیض رسیده و نقطه پایانی همایش در ضلع شرقی میدان فیض خواهد بود.

وی تأکید کرد: این همایش در راستای تقویت و ارتقا فرهنگ ترافیک در بین موتورسواران و استفاده بیشتر از کلاه ایمنی و جلیقه‌های موتورسواری برای در امان بودن راکبان برگزار می‌شود.

چلمقانی اظهار داشت: هدف دیگر ما تقویت فرهنگ دوچرخه سواری در راستای کاهش آلودگی هوا و ترافیک است، ما به دنبال ایجاد بستری برای ترغیب مردم به دوچرخه سواری هستیم تا از نتایج مثبت آن، شهر بهره مند شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.