تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱
کد خبر : 30478

مترو اصفهان در روز اربعین باز است/ خدمات رسانی مترو به شرکت کنندگان در اجتماع اربعینی ها

مترو اصفهان در روز اربعین باز است/ خدمات رسانی مترو به شرکت کنندگان در اجتماع اربعینی ها

شرکت متروی منطقه اصفهان اعلام کرد؛ مترو اصفهان در روز اربعین باز است/ خدمات رسانی مترو به شرکت کنندگان در اجتماع اربعینی ها شرکت متروی منطقه اصفهان به منظور خدمات‌رسانی به شرکت کنندگان در آئین پیاده روی اربعین حسینی (ع)، در روز شنبه ۲۶ شهریور ماه سرویس‌دهی می‌کند. به گزارش دنیای اسرار:شرکت مترو منطقه اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

شرکت متروی منطقه اصفهان اعلام کرد؛

مترو اصفهان در روز اربعین باز است/ خدمات رسانی مترو به شرکت کنندگان در اجتماع اربعینی ها

شرکت متروی منطقه اصفهان به منظور خدمات‌رسانی به شرکت کنندگان در آئین پیاده روی اربعین حسینی (ع)، در روز شنبه ۲۶ شهریور ماه سرویس‌دهی می‌کند.

به گزارش دنیای اسرار:شرکت مترو منطقه اصفهان با توجه به  برگزاری پیاده روی روز اربعین اعلام کرد: به منظور خدمت رسانی ویژه  به زائران پیاده روی نمادین اربعین در روز شنبه ۲۶ شهریور ماه همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان ابا عبد الله حسین(ع) متروی اصفهان  باز و خدمت رسانی می کند.

البته مترو اصفهان در روز اربعین رایگان نمی باشد و شهروندان و مسافرانی که در راهپیمایی اربعین  اصفهان شرکت می کنند می توانند از تمامی ایستگاه های خط یک از صبح روز اربعین ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۵ بعد از ظهر استفاده کنند.

همچنین این شرکت طبق روال روزهای گذشته آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شرکت‌کنندگان در مراسم دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی در اصفهان است.

 ایستگاه‌هایی که در مسیر این مراسم قرار دارند به ویژه ایستگاه‌های مفتح،تختی و امام حسین (ع)، میدان آزادی آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شهروندان در این روز هستند.

گفتنی است؛ ارائه خدمات روز جمعه ۲۵ شهریور ماه طبق روال روزهای جمعه و روز اربعین به طور ویژه در تمامی ایستگاه ها خدمات رسانی خواهد کرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.