تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
کد خبر : 17797

مجموعه باغ پرندگان اصفهان از فردا بازگشایی می شود

مجموعه باغ پرندگان اصفهان از فردا بازگشایی می شود

مدیر طرح ساماندهی ناژاون: مجموعه باغ پرندگان اصفهان از فردا بازگشایی می شود مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: با رعایت همه پروتکل های بهداشتی از ۲۱ اردیبهشت ماه مجموعه باغ پرندگان اصفهان میزبان گردشگران و بازدیدکنندگان خواهد بود. به گزارش دنیای اسرار، سید رسول هاشمیان اظهار کرد: استفاده اجباری از ماسک و دستکش برای بازدید

Print Friendly, PDF & Email

مدیر طرح ساماندهی ناژاون:

مجموعه باغ پرندگان اصفهان از فردا بازگشایی می شود

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: با رعایت همه پروتکل های بهداشتی از ۲۱ اردیبهشت ماه مجموعه باغ پرندگان اصفهان میزبان گردشگران و بازدیدکنندگان خواهد بود.

به گزارش دنیای اسرار، سید رسول هاشمیان اظهار کرد: استفاده اجباری از ماسک و دستکش برای بازدید کنندگان در باغ پرندگان لازم است و باید جدی گرفته شود.

وی ادامه داد: تامین اقلام بهداشتی ویژه کارکنان و مسئولان، برخورد با موارد مشکوک به بیماری، حفاظت فردی و فاصله‌گذاری در کارکنان و حفاظت فردی گردشگران از جمله مواردی است که در پروتکل های بهداشتی باغ پرندگان مد نظر گرفته شده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به الزام رعایت همه مسایل بهداشتی در مراکز گردشگری ناژوان گفت: با توجه به لزوم حفظ سلامت شهروندان از ورود افرادی که مشکوک به بیماری هستند و علائم ابتلا به بیماری دارند به باغ پرندگان جلوگیری می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شهر اصفهان یکی از مقاصد اصلی گردشگری کشور در تابستان به شمار می‌رود، انتظار می‌رود که شهروندان بیش از پیش مسائل و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.