تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
کد خبر : 31170

مجموعه ثبت احوال نقش مهم و بی بدیلی در ارتقای امنیت کشور دارد

مجموعه ثبت احوال نقش مهم و بی بدیلی در ارتقای امنیت کشور دارد

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تعامل و ارتباط تنگاتنگ با مجموعه ثبت احوال، نقش این مجموعه را در ارتقای امنیت کشور بسیار مهم و بی بدیل توصیف کرد. به گزارش دنیای اسرار، سردار” محمدرضا میرحیدری” فرمانده انتظامی استان اصفهان در دیدار با رئیس و مدیران اداره کل ثبت احوال استان اصفهان گفت: سوم دی

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تعامل و ارتباط تنگاتنگ با مجموعه ثبت احوال، نقش این مجموعه را در ارتقای امنیت کشور بسیار مهم و بی بدیل توصیف کرد.
به گزارش دنیای اسرار، سردار” محمدرضا میرحیدری” فرمانده انتظامی استان اصفهان در دیدار با رئیس و مدیران اداره کل ثبت احوال استان اصفهان گفت: سوم دی ماه که به نام روز ثبت احوال نام گذاری شده را به کارکنان این مجموعه که عمر شریف خود را در جهت ثبت اسناد هویتی مردم عزیز ایران اسلامی صرف کردند و از آنها حراست می کنند تبریک می گویم و آرزوی توفیق و سربلندی این عزیزان را از خداوند متعال دارم.
وی دستگاه ثبت احوال را یکی از دستگاه های مظلوم نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و اظهار داشت: این مجموعه هم کار پیچیده و حساسی دارد هم بی سر و صدا و بی حاشیه ماموریت خود را دنبال می کند .
فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: اهمیت ثبت احوال زمانی روشن می شود که بدانیم در دوران قدیم که اسناد و مدارک هویتی وجود نداشت پیدا کردن یک مجرم و یا جنایتکار چقدر برای نیروهای امنیتی سخت بود.
سردار میرحیدری خاطر نشان کرد: امروز تلاش این عزیزان باعث افزایش ضریب امنیت کشور شده است که لازم می دانم از طرف مجموعه فراجا از زحمات و تلاش های عزیزانی که در این حوزه تلاش می کنند تشکر کنم
وی با اشاره به تعامل و ارتباط تنگاتنگ بین مجموعه فراجا و ثبت احوال، نقش این مجموعه را در حفظ و ارتقای امنیت کشور بسیار مهم و بی بدیل توصیف کرد و اظهار داشت: الحمد الله ثبت احوال استان اصفهان همواره به عنوان یکی از دستگاه های نمونه و برتر کشور بوده و سالم ترین، پاک ترین و مؤمن ترین افراد در این مجموعه کار می کنند که جای شکر گذاری دارد.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.