تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
کد خبر : 25285

محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا محدودیت ارائه خدمات نیست

محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا  محدودیت ارائه خدمات نیست

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت:                                                                              محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا  محدودیت ارائه خدمات نیست طرح مدیریت محدودیت‌های ناشی از  بیماری کووید- ۱۹ متناسب با ارائه خدمات به مشترکین در شرکت گاز استان اصفهان مورد بررسی  قرار گرفت. به گزارش دنیای اسرار، سید مصطفی علوی، مدیرعامل این شرکت در جلسه ای که به منظور

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت:                                                                             

محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا  محدودیت ارائه خدمات نیست

طرح مدیریت محدودیت‌های ناشی از  بیماری کووید- ۱۹ متناسب با ارائه خدمات به مشترکین در شرکت گاز استان اصفهان مورد بررسی  قرار گرفت.

به گزارش دنیای اسرار، سید مصطفی علوی، مدیرعامل این شرکت در جلسه ای که به منظور بررسی اجرای  طرح مدیریت محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا برگزار شده بود گفت: ارائه خدمات باید بگونه ای باشد که از تجمعات جلوگیری، رفت وآمدهای غیر ضروری حذف ولی تمامی امور مربوط به مشترکین و اجرای پروژه ها مختل نگردد.

مهندس علوی، افزود: با توجه به ضرورت کاهش حضور کارکنان(طرح دورکاری)، در حال حاضر برخی از فعالیت ها و خدمات روزمره شرکت در خارج از اداره انجام می شود  و این دسته از کارکنان همواره در دسترس هستند تا در مواقع ضروری و نیاز به سرعت در محل کار حضور یابند.

وی، تاکید کرد: هدف اصلی از اعمال این محدودیت ها کاهش و حذف اثرات ناشی از این بیماری، با توجه به همه گیری آ ن است.

مهندس علوی، افزود: حفظ سلامت کارکنان و خانواده های آنان از مهمترین اولویت های شرکت به شمار می رود به همین منظور تمام کارکنان در ادارات گازرسانی  به صورت روزانه مورد پایش قرار گرفته و  این روند با حساسیت زیادی توسط واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE)  تحت کنترل است.

گفتنی است، در این جلسه موضوعاتی نظیر نظارت دقیق بر اجرا و رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های ابلاغی توسط تمامی پرسنل، تصمیم گیری شرایط و ساعات کاری کارکنان مطابق با دستورالعمل عمل های ابلاغی از سوی استانداری و مراجع ذی صلاح با توجه به قرمر و نارنجی شدن وضعیت شهرهای استان اصفهان، پیگیری خرید اقلام بهداشتی ماسک و مواد ضدعفونی کننده، انجام تب سنجی در گیت های ورودی ساختمان های اداری، لزوم هماهنگی و نظارت بیشتر با گروه های فنی و عملیاتی اعزامی از سایر شرکت ها مورد تصویب قرار گرفت.

ضمناً با هماهنگی انجام شده با مرکز بهداری و بهداشت صنعت نفت اصفهان، مقرر گردید تا با رعایت چارچوب های بهداشتی با استقرار سیستم بهداشت و درمان نسبت به کنترل وضعیت سلامتی کارکنان  و همچنین  تزریق واکسن کرونا به کارکنان بر اساس ضوابط وزارت بهداشت اقدام گردد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.