تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۷:۲۳
کد خبر : 2809

محرومیت در رهنان نباید ادامه یابد/از صحبت های تفرقه افکن بپرهیزیم

محرومیت در رهنان نباید ادامه یابد/از صحبت های تفرقه افکن بپرهیزیم

پایگاه خبری دنیای اسرار   نوروزی در جمع اهالی رهنان: محرومیت در رهنان نباید ادامه یابد/از صحبت های تفرقه افکن بپرهیزیم شهردار اصفهان گفت: باید با کمک مردم دست در دست هم بدهیم و از گزافه گویی های بی جهت، صحبت های تفرقه افکن و آنچه وحدت مردم را آسیب می زند، پرهیز کنیم، باید

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

 

نوروزی در جمع اهالی رهنان:

محرومیت در رهنان نباید ادامه یابد/از صحبت های تفرقه افکن بپرهیزیم

شهردار اصفهان گفت: باید با کمک مردم دست در دست هم بدهیم و از گزافه گویی های بی جهت، صحبت های تفرقه افکن و آنچه وحدت مردم را آسیب می زند، پرهیز کنیم، باید با لباس خدمت به مردم خدمت کنیم.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی با حضور در نماز جمعه رهنان در جمع اهالی این منطقه اظهار کرد: بسیار خوشحالم امروز در جمع مردم رهنان حضور پیدا کردم، مردمی که در جریان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس آن گونه مردانه ایستادند و بیش از ۶۰۰ جوان خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه منطقه رهنان بیش از ۷۰۰ جانباز دارد، افزود:۸۰ نفر از جوانان این منطقه در دوران دفاع مقدس به اسارت گرفتار شدند، در دوران دفاع مقدس بیش از هزار رزمنده از این منطقه همیشه در صحنه ها حضور داشتند و جوانان آن در لشکر امام حسین(ع) از معروف ترین رزمندگان بودند. این افتخار است به چنین مردمانی خدمت کنیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: رهنان همیشه به عنوان پایگاه قوی نظام از ۴۰ سال پیش تاکنون در صحنه حضور داشته است، مردمان رهنان نه تنها در عرصه های انقلابی و دفاع مقدس و جریان پیروزی انقلاب اسلامی بلکه در همه عرصه ها به عنوان مردمانی توانمند، با صداقت و هوشیار حضور داشتند.

نوروزی خاطرنشان کرد: مردمان رهنان در بخش صنعت، کشاورزی، دامداری، صنعت مبل و … توانمند و تلاشگر بودند و این توانایی زبانزد خاص و عام است.

وی ادامه داد: رهنان از گذشته به عنوان پشتیبان اقتصادی و به عنوان منطقه ای که بخش زیادی از تغذیه شهر اصفهان را تامین می کرده در صحنه حضور داشته است، بنابراین منطقه رهنان استحقاق این را دارد تا بیش از این مورد توجه قرار گیرد.

شهردار اصفهان اضافه کرد: ۱۸ سال است که این شهر به اصفهان ملحق شده، اما متاسفانه هنوز شاهد یکنواختی امکانات بین این منطقه با برخی از مناطق شهر اصفهان نیستیم در حالی که قرار بود رهنان به اصفهان ملحق شود تا گرد و غبار محرومیت از آن زدوده شود و به رشد و شکوفایی برسد.

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی از نمازگزاران با زبان روزه زیر آفتاب به اقامه نماز ایستاده اند، گفت: قرار بود رهنان به اصفهان محلق شود تا نماز این گونه در مکانی به این شکل اقامه نشود که برخی در سایه و برخی در زیر آفتاب نماز گذارند، این عدالت و برابری و بهره مندی به طور تساوی از حقوق و امکانات نیست.

شهردار اصفهان تاکید کرد: این وضعیت نباید ادامه یابد، بنابراین لازم است با کمک مردم و با حمایت کسانی که توان سرمایه گذاری در بخش های مختلف را دارند با یک نگاه محرومیت زدایی و با نگاه احقاق به حق رهنان را از این وضعیت نجات دهیم.

نوروزی اظهار کرد: شهردار جدید این منطقه آمده است تا با کمک مردم، شرایط را تغییر دهد، اگر چه شهرداری اصفهان به لحاظ اقتصادی در شرایط سختی است و مشکلات زیادی وجود دارد، اما این مشکلات نباید مانع خدمت رسانی به مردم رهنان شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با کمک اهالی منطقه، امام جمعه رهنان، روحانیت و مردم خیر و خیراندیشان شهر، جوانان شایسته، مردان انقلابی و زنان متدین با حفظ وحدت بتوانیم این منطقه را به جایگاه واقعی خود برسانیم زیرا اعتقاد داریم منطقه ای که دارای قدمت طولانی است و مسجد و حمام آن از زمان بسیار دور همچنان باقی است نباید اینگونه محروم بماند.

نوروزی تاکید کرد: باید با کمک مردم دست در دست هم بدهیم و از گزافه گویی های بی جهت، صحبت های تفرقه افکن و آنچه وحدت مردم را آسیب می زند، پرهیز کنیم، باید با لباس خدمت به مردم خدمت کنیم.

وی اظهار کرد: اگر می خواهیم کشوری آباد و شهری توسعه یافته داشته باشیم، اگر می خواهیم اصفهان به جایگاه واقعی خودش برسد و اگر می خواهیم این کلانشهر همچنان در جهان بدرخشد و مناطق آن همسان و یکسان از خدمات برخوردار باشند، باید با وحدت گام های استواری برداریم.

وی اظهار امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک در مکان مناسبی در زیر سایه برای تابستان و در مکانی گرم برای زمستان مردم متدین  رهنان اقامه نماز کنند.

شهردار اصفهان گفت: امیدوارم در این روزهای مهم همه مسئولان بتوانند در راستای خدمتگذاری به مردم بیش از پیش تلاش کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.