تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
کد خبر : 31077

محمد شبانی شهردار بهارستان به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا در محل باغ بانوان به دیدار کارکنان آتش نشانی، فضای سبز و پاکبانان رفت.

محمد شبانی شهردار بهارستان  به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا در محل باغ بانوان به دیدار کارکنان آتش نشانی، فضای سبز و پاکبانان رفت.

به گزارش دنیای اسرار :محمد شبانی شهردار بهارستان به همراه سید محسن هاشمی معاونت خدمات شهری، عباس کارپرداز مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، سامان بردال مدیر عامل شرکت پسماند کویر و جمعی از مدیران رسانه شهر بهارستان، شب گذشته و به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا در محل باغ بانوان به دیدار

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار :محمد شبانی شهردار بهارستان به همراه سید محسن هاشمی معاونت خدمات شهری، عباس کارپرداز مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، سامان بردال مدیر عامل شرکت پسماند کویر و جمعی از مدیران رسانه شهر بهارستان، شب گذشته و به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا در محل باغ بانوان به دیدار کارکنان آتش نشانی، فضای سبز و پاکبانان رفتند.

شبانی در این دیدار صمیمانه ضمن تبریک شب یلدا به این گروه از شب بیداران شهرداری بهارستان به خبرنگار هفته نامه زیتون شهر گفت: شب بیداران شهرداری شامل کارکنان جان بر ‌کف آتش نشانی و کارکنان زحمتکش فضای سبز و پاکبانان خدوم در طول سال بصورت شبانه روزی و در سرما و گرما بدون وقفه در حین خدمات رسانی به مردم فهیم شهر بهارستان هستند که فعالیت این گروه، قابل تقدیر است.

وی افزود: قاعدتا شب یلدا باید طبق آداب و رسوم با خانواده سپری شود و ما نیز این شب را با خانواده خود در شهرداری بهارستان گرامی داشتیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شهروندان بهارستان نیز زحمات این قشر خدوم را بخوبی درک نموده و همواره قدردان تلاش شبانه روزی آن ها هستند، امیدواریم بتوانیم در جهت رفاه و آسایش این عزیزان گرانقدر، اقدامات شایسته تری انجام دهیم.

گفتنی است در این مراسم، شهردار، معاونت خدمات شهری، مدیر عامل پسماند و مدیران رسانه شهر بهارستان ملبس به لباس پاکبانان شدند و تعدادی از این نارنجی پوشان، مشکلات حوزه کاری خود را با شهردار بهارستان در میان گذاشتند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.