تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
کد خبر : 26388

مخابرات اصفهان موفق به کسب رتبه برتر در زمینه امور مجلس شد

مخابرات اصفهان موفق به کسب رتبه برتر در زمینه امور مجلس شد

مخابرات منطقه اصفهان در ارزیابی معاونت راهبرد شرکت مخابرات ایران در فصل زمستان ۹۹ حائز رتبه اول کشور در زمینه اداره کل امور مجلس شد. به گزارش دنیای اسرار: شرکت مخابرات ایران به صورت فصلی  بر اساس شاخص های معین به ارزیابی عملکرد مناطق مخابراتی در حوزه های مختلف می پردازد؛ که در همین راستا

Print Friendly, PDF & Email

مخابرات منطقه اصفهان در ارزیابی معاونت راهبرد شرکت مخابرات ایران در فصل زمستان ۹۹ حائز رتبه اول کشور در زمینه اداره کل امور مجلس شد.

به گزارش دنیای اسرار: شرکت مخابرات ایران به صورت فصلی  بر اساس شاخص های معین به ارزیابی عملکرد مناطق مخابراتی در حوزه های مختلف می پردازد؛ که در همین راستا و بر اساس اعلام معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران، منطقه اصفهان توانسته است در سه ماهه پایانی سال ۹۹ با کسب  امتیاز ۱۰۰ در بین ۳۱ استان، رتبه اول در زمینه اداره کل امور مجلس را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است مراحل ارزیابی مناطق در سه گام توسط معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران انجام می شود که گام نخست آن شامل تعیین شاخص ها، تعیین وزن شاخص ها و ابلاغ به مناطق می باشد.

در گام دوم مراحل جمع آوری نمرات، ارزیابی حوزه های ستادی، محاسبه نمره معاونت راهبرد و جمع بندی و محاسبه ارزیابی حوزه های ستادی و در گام سوم محاسبه امتیاز کل منطقه، بروزرسانی داشبورد ارزیابی و گزارش دهی صورت می پذیرد.

لازم به ذکر است این موفقیت نتیجه زحمات بی دریغ همکاران مخابراتی استان اصفهان در راستای تحقق سیاست های کلی شرکت مخابرات ایران بوده که امید است با تلاش بیش از پیش دست اندر کاران حوزه های مختلف در آینده نیز تکرار شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.