تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶
کد خبر : 29808

مدیران انقلابی نما ،از ریزش دیوارهای اعتماد مردم بترسند!  

مدیران انقلابی نما ،از ریزش دیوارهای اعتماد مردم بترسند!   

به گزارش دنیای اسرار:بهادری-ریزش نمای دیوار دبیرستان ۲۲ بهمن و کانون اندیشه ،مدرسه رهنان اصفهان به دلیل استهلاک و عدم رعایت اصول ایمنی با وجود نامه نگاری های مختلف از طرف معتمدین و معلمین مدرسه در ۱۸ تیر ماه سال جاری بر سر سه شهروند بی گناه فرو ریخت که یکی از شهروندان به دلیل

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:بهادری-ریزش نمای دیوار دبیرستان ۲۲ بهمن و کانون اندیشه ،مدرسه رهنان اصفهان به دلیل استهلاک و عدم رعایت اصول ایمنی با وجود نامه نگاری های مختلف از طرف معتمدین و معلمین مدرسه در ۱۸ تیر ماه سال جاری بر سر سه شهروند بی گناه فرو ریخت که یکی از شهروندان به دلیل صدمات وارده جان خود را از دست داد!
فرو ریختن نمای دبیرستانی که نام شکوهمند (پیروزی انقلاب اسلامی) را با خود یدک می کشد نشان از مرگ خاموش مدیران بی کفایتی است که حفظ صندلی های قدرت چنان آنها را از خود بی خود کرده که دغدغه خدمت را به فراموشی سپرده اند.

دبیرستان ۲۲ بهمن رهنان، جایی که محل آموزش و پرورش نسل های جوان برای مدیریت و سکان داری آینده ایران جهت قبول مسئولیت های مختلف کشور است متاسفانه امروز شاهد کم کاری و ضعف مدیرانی هستند که شاید خبر آن فردا در میان بمب باران اخبار مختلف به دست فراموشی سپرده شود .
عدم مسئولیت پذیری یکسری مدیران و از طرفی عدم نظارت صحیح توسط دستگاههای ذیربط بر عملکردها ،شکاف بی اعتمادی مردم‌ را هر لحظه با نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی بیش از پیش عمیق تر می کند.
به حاشیه نمی روم چرا که هر کشوری حیات آن به سرمایه های انسانی که عاشقانه برای حفظ وجب به وجب خاک کشورشان جان را بر کف اخلاص می گذارند وابسته است.

ریختن نمای دیوار دبیرستان ۲۲ بهمن رهنان اصفهان ،کشته شدن یک شهروند و نابود شدن چند خودرو در زیر آوار یک حادثه ساده نیست، ریختن یک اعتماد ملی است که نشان می‌دهد در گوشه و کنار این سرزمین هستند افرادی که بر صندلی قدرت تکیه زده و چشم بر امضا ها در خصوص تذکر و خطر یک مجموع (آموزشی و پرورشی) بسته اند.

دیگر چه فرقی میکند که این دیوار را یک شبِ ترمیم کنند یا یک ساله؟ اما فرزند ،پدر ، برادر و دوست یک خانواده در این حادثه جان باخته و دو نفر بی هیچ گناهی باید مصدوم و منتظر بهبودی سلامت شان در این شرایط سخت اقتصادی باشند!

و این است که اگر فردای، فرداها هزاران کارشناس و نخبه را هم دور هم جمع کنیم دیگر نمی توانیم بین شکاف بی اعتمادی ایجاد شده مردم و مدیران انقلابی شهر شان مانند چینی شکسته شده (بَند) بزنیم وآنها را آشتی دهیم!

اتفاق های پی در پی نشان می‌دهد که در انتخاب یکسری مدیران، شایسته سالاری و خدمت صادقانه تنها پارامتری بوده که هرگز لحاظ نشده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.