تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
کد خبر : 33631

مدیرعامل هلدینگ صباانرژی: اهتمام ما بر بهینه‌سازی تولید و فروش است

مدیرعامل هلدینگ صباانرژی: اهتمام ما بر بهینه‌سازی تولید و فروش است

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صباانرژی) در اولین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی؛ از غرفه شرکت پتروشیمی جم بازدید کرد. به گزارش دنیای اسرار؛ دکتر زمان‌پور ضمن تشکر از حضور پررنگ شرکت پتروشیمی جم در نمایشگاه، این شرکت را یکی از شرکت‌های مهم، توانمند و سودآور هلدینگ

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صباانرژی) در اولین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی؛ از غرفه شرکت پتروشیمی جم بازدید کرد.

به گزارش دنیای اسرار؛ دکتر زمان‌پور ضمن تشکر از حضور پررنگ شرکت پتروشیمی جم در نمایشگاه، این شرکت را یکی از شرکت‌های مهم، توانمند و سودآور هلدینگ صباانرژی دانست.

مدیرعامل هلدینگ صباانرژی با تأکید بر اینکه نهایت تلاش ما، حمایت از ظرفیت‌های بالقوه شرکت‌های زیرمجموعه جهت سودآوری و کمک به اقتصاد کشور است؛ گفت در حال حاضر دو پروژه PDH-PP و تولید ABS/Rubber در شرکت پادجم را در دستور کار داریم.

دکتر زمان‌پور گفت با تخصیص زمینی به وسعت حدود ۴۵ هکتار و انجام اقدامات لازم جهت تأمین منبع مالی یک میلیارد و دویست یورویی، توانستیم عملیات اجرایی پروژه را پس از چندین سال وقفه آغاز کنیم. وی افزود این پروژه سالانه حدود ۶۰۰ هزار تن پروپیلن و ۶۰۰ هزار تن پلی پروپیلن تولید می‌کند که از محصولات بسیار سودآور پتروشیمی در کشور است.

مدیرعامل هلدینگ صباانرژی در ادامه به پروژه تولید ABS/Rubber در شرکت پادجم اشاره کرد و گفت در نظر داریم به لطف خدا در سال جاری لاین ABS5000 را در مدار تولید بیاوریم و در سال آتی نیز دو لاین دیگر را راه‌اندازی کنیم.

دکتر زمان‌پور در پایان گفت تلاش داریم هم تولید و هم فروش در بازارهای داخلی و خارجی را در شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ صباانرژی بهینه‌سازی کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.