تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
کد خبر : 8183

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان: دومین محموله ۷تنی ارزاق به دست سیل زدگان لرستان می‌رسد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان: دومین محموله ۷تنی ارزاق به دست سیل زدگان لرستان می‌رسد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان: دومین محموله ۷تنی ارزاق به دست سیل زدگان لرستان می‌رسد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: پس از ارسال نخستین محموله ارزاق، به‌طور مجدد مبلغی از ادارات تابع استان اصفهان به ارزش ۴۵ میلیون تومان جمع‌آوری شد تا اقلام دیگر شامل حوله، پتو و ۷ تن حبوبات

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان: دومین محموله ۷تنی ارزاق به دست سیل زدگان لرستان می‌رسد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: پس از ارسال نخستین محموله ارزاق، به‌طور مجدد مبلغی از ادارات تابع استان اصفهان به ارزش ۴۵ میلیون تومان جمع‌آوری شد تا اقلام دیگر شامل حوله، پتو و ۷ تن حبوبات خریداری و تا فردا به استان لرستان ارسال شود.

به گزارش دنیای اسراربه نقل از فارس:حجت‌الاسلام رضا صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، از ارسال محموله ارزاق برای سیل‌زدگان استان لرستان خبر داد و  اظهار کرد: از همان ساعات ابتدایی که اعلام شد، سیل استان لرستان را در برگرفته اولین محموله کمک‌های اوقاف استان اصفهان به مناطق سیل‌زده این استان سال شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: نخستین محموله ارسالی شامل برنج، شکر و ماکارونی، که مجموع این اقلام ۷ تن و به ارزش بیش از ۴۵ میلیون تومان است و به‌وسیله یک دستگاه کامیون از محل نیات منطبق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان به اداره اوقاف و امور خیریه استان لرستان به جهت پخت غذای گرم و توزیع بین هم‌وطنان سیل‌زده ارسال شد.

وی با اشاره به جمع‌آوری مجدد نذورات مردمی برای سیل‌زدگان استان لرستان تصریح کرد: پس از ارسال نخستین محموله ارزاق، به‌طور مجدد مبلغی از ادارات تابع استان اصفهان به ارزش همان ۴۵ میلیون تومان جمع‌آوری شد تا اقلام دیگر شامل حوله، پتو و ۷ تن حبوبات خریداری و تا فردا به استان لرستان ارسال شود.

صادقی بیان داشت: تبلیغات متعددی برای جمع‌آوری نذورات مردمی انجام‌شده است و تا هنگامی‌که مردم و ادارات یاری کنند، کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده ادامه خواهد داشت.

استقبال بی‌نظیر جوان برای حضور در امامزادگان در لحظه سال‌تحویل

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری و استقبال بیش از ۵ میلیون نفر از این طرح گفت: طرح آرامش بهاری در ایام نوروز، در ۳۱۴ بقه متبرکه استان اصفهان ازجمله امامزاده ابراهیم (ع)، امام‌زاده ۱۷ تن گلپایگان و همچنین در مقبره علامه مجلسی در مرکز شهر اصفهان برگزار و با استقبال قابل‌توجه مردم استان اصفهان و همچنین مسافران نوروزی مواجه بود.
وی اضافه کرد: علی‌رغم آن‌که آن امسال، تحویل سال حدود ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد بود، اما استقبال و حضور مردم به‌خصوص جوانان در این ساعت در بقاع متبرکه و امامزادگان قابل‌توجه بود، به‌طوری‌که در بسیاری از اماکن به دلیل حضور گسترده مردم جایی برای نشستن وجود نداشت.

صادقی در ادامه تصریح کرد: در برنامه طرح آرامش بهاری تلاش شده است تا افرادی که به دلیل شرایط مالی تابه‌حال به عتبات نرفته‌اند، به‌خصوص خادمان امامزادگان که اصطلاحاً کربلا اولی نامیده می‌شوند و سنشان بالای ۲۵ سال و متأهل هستند، به کربلا اعزام شوند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در پایان با اشاره به شعار سال و برنامه‌های پیش رو اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در جهت تحقق آن اذعان داشت: با توجه به آن‌که امسال، سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است، اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان درصدد است تا با تمام توان خود در پیشبرد و تحقق آن گام بردارد و به حمایت از تولید داخلی بپردازد و همچنین موقوفاتی که مستعد در تولید به‌خصوص در بخش کشاورزی هستند را رونق ببخشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.