تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 30716

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: مسئولان خود را در برابر حل مشکلات مردم ملزم بدانند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: مسئولان خود را در برابر حل مشکلات مردم ملزم بدانند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ضروری است که مسئولان بیش از گذشته خود را ملزم به حل مشکلات مردم بدانند. به گزارش دنیای اسرار: حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در جلسه شورای اداری این اداره کل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون حدود

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ضروری است که مسئولان بیش از گذشته خود را ملزم به حل مشکلات مردم بدانند.
به گزارش دنیای اسرار: حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در جلسه شورای اداری این اداره کل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون حدود ۸۵ درصد از برنامه های تعریف شده در بخش‌های مختلف اوقاف و امور خیریه استان اصفهان محقق شده است.
وی افزود: در برخی از حوزه‌ها افزایش عملکرد و در برخی حوزهها کاهش عملکرد مشهود است و درخواست داریم به صورت عملیاتی تا پایان سال که شمارش معکوسی داریم برنامه را به صورت کامل محقق سازیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در بخش اسناد در مسیر خوبی قرار داریم، گفت: این روند ادامه دارد و تا پایان سال نتایج بسیار خوبی را خواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به شرایط فعلی در کشور اضافه کرد: همه کارکنان دولت باید توجه داشته باشند که بخش زیادی از مطالبات مردم به آنها بر‌میگردد و امروز اگر مشکلاتی دیده میشود و نگرانی در این زمینه وجود دارد به ما نیز بر می‌گردد.
حجت‌الاسلام بلک در ادامه با بیان اینکه باید سهم اول خود را برطرف کردن مشکلات بدانیم، ابراز داشت: مسئولان باید پاسخگو باشند و نه مطالبه گر از مردم، همه به سوال کننده تبدیل شده‌ایم و باید بیش از گذشته به حل مشکلات توجه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه ایجاد نارضایتی و عدم توجه به مشکلات مردم و همچنین عدم پیش بینی مشکلات آینده از اشتباهات جبران ناپدیر است، اضافه کرد: از سویی باید توجه داشته باشیم که ما امانتدار نظام و حاکمیت هستیم، خودمان باید نسبت به مسائل و مشکلات توجیه باشیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه هیچ کس در کشور بیش از رهبر معظم انقلاب به شرایط واقف نیست، ابراز داشت: اگر بررسی کنید متوجه خواهید شد که رهبر معظم انقلاب از ۲۰ سال گذشته در زمینه فساد و مشکلات جاری جامعه تذکر داده‌اند، باید توجه داشت که رفع این مشکلات یک مساله است و متزلزل شدن و متزلزل کردن پایههای اعتماد مردم ومسائل نظام در بعد دیگری قرار دارد.
وی ادامه داد: مسئولان باید برای برون رفت از مشکلات کشور برنامه داشته باشند، اتفاقاتی که در حال حاضر در کشور رخ داده همه مورد هدف هستند، دشمنی‌ها کاری به حزب و گروه ندارد و همه را در تیرس خود قرار می‌دهد و از این رو همه باید هوشیار باشند.
حجت‌الاسلام بلک با بیان اینکه اعتراضات در جای خود ارزشمند است، اضافه کرد: در این شرایط باید هوشیار باشیم که درگیر معاند نشویم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.