تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
کد خبر : 17715

مدیرکل زندان های استان اصفهان خبرداد: کمک مؤمنانه مقام معظم رهبری به خانواده های زندانیان نیازمند استان

مدیرکل زندان های استان اصفهان خبرداد: کمک مؤمنانه مقام معظم رهبری به خانواده های زندانیان نیازمند استان

به گزارش دنیای اسرار،گرجی زاده مدیرکل زندان های استان از کمک مؤمنانه مقام معظم رهبری به خانواده های زندانیان نیازمند خبر داد و گفت: در راستای این حرکت مومنانه استان اصفهان نیز از این اقدام معنوی بهره مند شد. وی گفت:بنیاد مستضعفان در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه و به منظور

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار،گرجی زاده مدیرکل زندان های استان از کمک مؤمنانه مقام معظم رهبری به خانواده های زندانیان نیازمند خبر داد و گفت: در راستای این حرکت مومنانه استان اصفهان نیز از این اقدام معنوی بهره مند شد.

وی گفت:بنیاد مستضعفان در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه و به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر، به خانواده زندانیان در کشورکمک های نقدی اختصاص داد و خانواده های زندانیان نیازمند در استان اصفهان نیز از این کمک مؤمنانه بهره مند شدند.

گرجی زاده تصریح کرد: از طریق بنیاد مستضعفان و با دستور مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مبلغ ۱۲میلیارد و ۲۷۴میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در قالب کارت هدیه به خانواده زندانیان نیازمند استان اصفهان اهدا گردید.

مدیرکل زندان های استان اصفهان در ادامه با اشاره به کمک های خوب مردم وخیرین در سال جاری به خانواده های زندانیان نیازمند افزود: بیش از ۵هزار خانواده از این کمک مؤمنانه مقام معظم رهبری بهره مند که به خانواده ها براساس تشخیص انجمن های حمایت و میزان نیازمندی آنها مبالغ ۴۰۰،۲۰۰و۶۰۰ هزار تومان تقسیم واهداء گردید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.