تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
کد خبر : 25518

مدیریت فشار شبکه؛ گامی در جهت توزیع عادلانه آب آشامیدنی

مدیریت فشار شبکه؛ گامی در جهت توزیع عادلانه آب آشامیدنی

در شرایط تنش آبی و برای گذر از تابستان کم آب سال جاری، اولویت آبفای استان اصفهان مدیریت تعادل فشار و توزیع عادلانه آب بین مشترکین است. به گزارش دنیای اسرار:معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای استان اصفهان عنوان کرد: در تابستان پیش رو، با کمبود  ۴٫۳ مترمکعب در ثانیه آب شرب در

Print Friendly, PDF & Email


در شرایط تنش آبی و برای گذر از تابستان کم آب سال جاری، اولویت آبفای استان اصفهان مدیریت تعادل فشار و توزیع عادلانه آب بین مشترکین است.

به گزارش دنیای اسرار:معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای استان اصفهان عنوان کرد: در تابستان پیش رو، با کمبود  ۴٫۳ مترمکعب در ثانیه آب شرب در ساعات اوج مصرف مواجه هستیم . ناصر اکبری گفت: به همین دلیل در صدد هستیم تا به منظور ذخیره ی آب بیشتر، مخازنی را که سال های گذشته در شهرها و روستاها از مدار خارج شده اند، تا حد امکان در مدار بهره برداری قرار دهیم.

وی با تاکید بر اهمیت تجهیز و تعمیر چاه ها افزود: با توجه به اینکه در شرایط اوج مصرف آب و گرم شدن هوا، احتمال قطعی برق نیز وجود دارد، از هم اکنون دیزل ژنراتورها برای ورود به مدار بهره برداری و جلوگیری از قطع جریان آب آماده شده اند.

وی پایش فشار، کنترل و رسیدگی به موقع حوادث و تله متری شبکه را کلید کار آبفای استان اصفهان برای گذر از تنش آبی تابستان آینده  عنوان و بر تعویض به موقع شیرآلات، تنظیم فشارشکن ها و تعویض کنتورهای خراب تاکید کرد.  

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.