تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
کد خبر : 17200

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان، آقای مهندس علاقمندان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، برنامه سال ۹۹ شرکت را تشریح نمود

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان، آقای مهندس علاقمندان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، برنامه سال ۹۹ شرکت را تشریح نمود

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان، آقای مهندس علاقمندان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، برنامه سال ۹۹ شرکت را تشریح نمود.  به گزارش دنیای اسرار:علاقمندان ضمن تشکر از یکایک همکاران به واسطه همراهی و تلاششان در کنار هم تا انتهای سال ۱۳۹۸ گفت :امسال سالی بسیار متفاوت و با متغیرهای جدیدی نسبت به سال

Print Friendly, PDF & Email

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان، آقای مهندس علاقمندان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، برنامه سال ۹۹ شرکت را تشریح نمود.

 به گزارش دنیای اسرار:علاقمندان ضمن تشکر از یکایک همکاران به واسطه همراهی و تلاششان در کنار هم تا انتهای سال ۱۳۹۸ گفت :امسال سالی بسیار متفاوت و با متغیرهای جدیدی نسبت به سال های قبل می باشد  و به همین منظور باید از همین ابتدای سال برای انتخاب مسیر درست و بهترین طریق به کمک و همفکری همدیگر بشتابیم .

وی ادامه داد: مهمترین و اولین کار برای ادامه مسیر در شرکت ، ” تبدیل سازمان موجود به یک سازمان مجازی است ” تا بتوانیم ضمن حفظ سلامت همکاران، از ایجاد وقفه در انجام فرایندها نیز جلوگیری نماییم که این در واقع امکان انجام تمامی کارها به شکل دورکاری است.

مهندس علاقمندان مساله دورکاری را در ۲ بخش مطرح نمود :

در بخش اول وی ایجاد زیرساخت های ارتباطی امن و با ظرفیت مناسب و با قابلیت دسترسی هر یک از همکاران به تمامی نرم افزارها و امکاناتی که در شرکت برای ایشان فراهم بوده را مطرح نمود و در بخش دوم که آن را از بخش اول نیز مهمتر دانست ، ایجاد فرهنگ دور کاری را عنوان کرد. علاقمندان افزود: در فرهنگ دورکاری همه ما و پرسنل باید بدانیم چگونه در این بستر جدید فراهم آمده باید نه تنها کارها را مثل سابق انجام دهیم بلکه با هم ارتباطات سازمانی ، جلسات و تبادلات جدیدی مبتنی بر این نوع سازمان داشته باشیم و موفقیت این کار بستگی به تعهد ، تلاش و هنر  هر یک از مدیران شرکت دارد .

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان در خصوص شهرستانهای زیرمجموعه این شرکت نیز گفت : در سازمان مجازی هر شهرستان مانند گروهی است که پتانسیل پیش بردن کارها را به صورت شبانه روزی و از راه دور می تواند داشته باشد. رمز موفقیت مدیران در شرکت های مجازی برقراری ارتباطات موثر و مستمر از راه دور با همه همکاران است . علاقمندان مشارکت و تلاش برای همراهی پرسنل را تنها راه کسب نتیجه دانست. وی گفت : همبستگی همکاران بسیار مهم است که تنها با هنر برقراری ارتباط توسط مدیر در هر شهرستان و در هر حوزه ستادی حاصل میشود . وی هنر جدید در شرکت را همراهی کامل همکاران در دنیای مجازی در راستای رسیدن به اهداف شرکت دانست .

وی گفت: برای طی نمودن این مسیر جدید با توجه به فرصت اندک،  همگی باید با آموزش های جدید به یکدیگر کمک کنیم. علاقمندان در پایان با آرزوی سلامتی برای تمامی هموطنانمان گفت : انشاءالله که بتوانیم در این فضای جدید هم بهترین خدمات را به بهترین شکل ارائه دهیم .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.