مدیر عامل شرکت مخابرات اعلام کرد: پاسخگویی به ۱۵۰۰ درخواست ثبت شده در سامانه دانا
مدیر عامل شرکت مخابرات اعلام کرد: پاسخگویی به ۱۵۰۰ درخواست ثبت شده در سامانه دانا به گزارش دنیای اسرار، مهندس سیدمجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: لزوم پاسخگویی به مشتریان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور موجب شده است که سامانههای ارتباطی دانا راهاندازی تا در اسرع وقت به درخواستها ی مشتریان در
مدیر عامل شرکت مخابرات اعلام کرد: پاسخگویی به ۱۵۰۰ درخواست ثبت شده در سامانه دانا
به گزارش دنیای اسرار، مهندس سیدمجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: لزوم پاسخگویی به مشتریان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور موجب شده است که سامانههای ارتباطی دانا راهاندازی تا در اسرع وقت به درخواستها ی مشتریان در حوزه تلفن ثابت و دیتا رسیدگی شود.
وی با اشاره به اینکه سامانه پاسخگویی به درخواست ها مشتریان ( دانا ) در راستای افزایش رضایت مشتریان شرکت از طریق ارتباط با مشتریان نهایی راه اندازی شد افزود : تمامی مشتریان و همکاران گرامی می توانند درخواست ها و مسایل خود را در خصوص خدمات ارائه شده در در سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR بخش ” ارتباط مستقیم با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران” ثبت تا در اسرع وقت بررسی شود.
مهندس سید مجید صدری با تاکید برتسریع روند پاسخگویی گفت : درخواست های واصله از این سامانه به معاونت ها و واحدهای مربوطه ارجاع و مورد رسیدگی قرار گرفته و در اسرع وقت نسبت به بررسی و ارایه پاسخ لازم اقدام می شود.
وی تصریح کرد : از جمله درخواست های رسیده به این سامانه مسایل مربوط به مشتریان( قبوض تلفن ثابت ، دسترسی و پاسخگویی سامانه ۲۰۰۰و ۲۰۲۰) ، حوزه توسعه سرمایه انسانی( تقاضای جذب و استخدام) ،تجاری و فناوری اطلاعات است .
برچسب ها :تلفن ثابت ، دنیای اسرار ، صدری ، قبوض ، مخابرات اصفهان ، مشترکین
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0