تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
کد خبر : 14632

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان : پروژه‌های عمرانی در منطقه محرومیت‌زدایی می‌کنند

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان : پروژه‌های عمرانی در منطقه محرومیت‌زدایی می‌کنند

۲۶پروژه عمرانی برای منطقه ۱۰ مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان : پروژه‌های عمرانی در منطقه محرومیت‌زدایی می‌کنند به گزارش دنیای اسرار: مهندس شهبازی اظهار کرد:مشارکت محوری و محرومیت‌زدایی یکی از رکن‌های مهم رویکرد مدیریت شهری اصفهان است. در این بین مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان، این رویــکـرد را با جـدیـت بـیشـتـر و هدفمندتر دنبال می‌کند.

Print Friendly, PDF & Email

۲۶پروژه عمرانی برای منطقه ۱۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان : پروژه‌های عمرانی در منطقه محرومیت‌زدایی می‌کنند

به گزارش دنیای اسرار: مهندس شهبازی اظهار کرد:مشارکت محوری و محرومیت‌زدایی یکی از رکن‌های مهم رویکرد مدیریت شهری اصفهان است.

در این بین مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان، این رویــکـرد را با جـدیـت بـیشـتـر و هدفمندتر دنبال می‌کند. رفاه حال شهروندان هدف دیگری است که در اجرای پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در این منطقه دنبال می‌شود.

منطقه ۱۰ شهرداری اصـفهان، از اجرای پروژه‌های بزرگ شهر نیز بی‌نصیب نمانده است. اجرای بخشی از حلقه حفاظتی رینگ چـهـارم اصـفـهـان در این محدوده، گواهی بر این موضوع است.

مـدیـر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گـفـت: این منطقه، یکی از مناطق پرتراکم و پرجمعیت شهر اصفهان است که باتوجه به جمعیت ساکن، می‌تواندیکی از مناطق اثرگذار شهر اصــفـهـان بــاشــد.

حــمـیـد شــهـبـازی  یکی از رویکردهای مهم مدیریت شهری در این منطقه را توزیع عادلانه امکانات در بین تمام محله‌های منطقه دانست.

او افزود: در محله‌های کمتر برخوردار منطقه ۱۰ شهرداری تلاش شده است تا با مشارکت مردم، توسعه و رویدادهــای خـــوبی را در زندگی شهروندان رقــم بـــزنـــیــم و کــیـفـیــت زنــدگــی آن‌هــا را افزایش دهیم.

مدیر منطقه۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه امیدواریم اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان، مــحـلــه‌هــای آن را زیـــسـت‌پــذیـرتــر کــند، بـیان کرد: امسال با توجه به بـــرنـــامــه‌ریـــزی‌هــایــی که در بخش‌ پروژه‌های عمرانیشهرداری در نظر گرفته شده، ۲۶ پروژه در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تعریف شده است.

شهبازی با اشاره به اینکه با تلاش شبانه روزی پرسنل، پروژه‌های عمرانی در مناطق مختلف منطقه فعال است، ادامه داد: حلقه حفاظتی رینگ چهارم یا تقاطع غیر همسطح آفتاب، یکی از پروژه‌های شاخص است که بخشی از آن در این منطقه واقع شده است.

شهبـازی تصــریــح کــــرد: مـدیـریـتشهرداری منطقه ۱۰ تاکنون تعهدات لازم را در ارتباط با پروژه حلقه حفاظتی رینگ چهارمعملی کرده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در ارتباط با پروژه عمرانی دیگری که در این منطقه در حال اجراست، خـاطـرنـشـان کــرد: خـط دوم قـطـار شهری «ایستگاه شاهد» یکی دیگر از پروژه‌های مهمی ‌است که دراین منطقه در حال انجام است.

او در ارتباط با اقدامات انجام شده در خصوص محرومیت‌زدایی در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی در محله‌های محروم این منطقه یکی از رویکردهایی است که از سوی مدیریت شهری دنبال می‌شود.

در همین ارتباط، مجموعهفرهنگی حصه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان در حال اجراست که امیدواریم دهه فجرامسال این پروژه افتتاح شود.شهبازی در ارتباط با پروژه‌های تکمیل‌شده این منطقه تاکیدکرد: خیابان هفت تیر و مصلا دو پروژه تکمیل شده‌ای هستند که در آینده در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداریاصفهان در ارتباط با احداث خیابان مصلا بیان کرد: برای احداث این پروژه، ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.پروژه احداث خیابان مصلا حدفاصل خیابان فرسان تا میدان شهید فهمیده ۲۲۰ متر طول و ۲۴ متر عرض دارد.

اجراشدن این پروژه به منظور روان‌سازیترافیک این نقطه از شهر دنبال شده است.شـهـبــازی با اشـــاره بــه پــروژه‌هـای پیاده‌روسازیدر سطح منطقه ۱۰، تصریح کرد: امسال پیاده‌روسازی خیابان‌های پروین،صباحی و ضلع شمالی میدان قدس با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان انجام می‌شود.

همچنین در راستای مــنـاسب‌سازی تردد شــهـرونــدان، پــیـاده‌روسازی خیابان‌های حکیم اسدی،امامزاده ابراهیم، شهید حیدری، شهروند، میرزا نصیر و شهید حسین صفوی‌نژاد انجام شدهاست.

او با اشاره به اینکه برای پیاده‌روسازی ضلع شمالی خیابان جی افزون بر پنج میلیاردریال اعتبار هزینه شده است، اذعان داشت: عملیات پیاده‌روسازی ضلع شمالی خیابان جی حدفاصلخیابان پروین تا خیابان همدانیان به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است.شهبازی درارتباط با دیگر اقــدامــات پـــیـــش‌بــیــنـــی شـــده در خـــصـــوص پیاده‌راه‌‌سازیاین منطقه گفت: در بودجه سال آینده اعتبار لازم برای پیاده‌روسازی خیابان معلم واقعدر خیابان حکیم شفاهی دوم پیش‌بینی خواهد شد.شهبازی از افتتاح و بهره‌برداری پروژهمشارکتی زمین‌های ورزشی روباز در پارک تمدن حاشیه اتوبان آقابابایی خبر داد. او درارتباط با کلکتور «انتقال آب» شرقی‌غربی افزود: برای اجرای این پروژه و مخازن پیش‌بینیشده آن، نزدیک به چهار میلیارد تومان هزینه شده و اجرا شدن این پروژه در توسعه و نگهداریفضای سبز این منطقه بسیار مؤثر است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.