تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کد خبر : 17569

مدیر کل امور مالیاتی استان و شهردار اصفهان از پالایشگاه اصفهان بازدید کردند

مدیر کل امور مالیاتی استان و شهردار اصفهان از پالایشگاه اصفهان بازدید کردند

به گزارش دنیای اسرار:مدیر کل امور مالیاتی استان و شهردار اصفهان ضمن دیدار با مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان از واحدهای عملیاتی و پروژه های در دست اجرای این شرکت بازدید کردند. مرتضی ابراهیمی با بیان اینکه شرکت پالایش نفت اصفهان در کنار پالایش روزانه حدود ۳۷۰ هزار بشکه نفت خام و تولید فرآورده های

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مدیر کل امور مالیاتی استان و شهردار اصفهان ضمن دیدار با مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان از واحدهای عملیاتی و پروژه های در دست اجرای این شرکت بازدید کردند.
مرتضی ابراهیمی با بیان اینکه شرکت پالایش نفت اصفهان در کنار پالایش روزانه حدود ۳۷۰ هزار بشکه نفت خام و تولید فرآورده های نفتی، خوراک صنایع پایین دستی همچون شرکت های پتروشیمی اصفهان، پتروشیمی اراک، نفت سپاهان، پالایش نفت جی و صنایع شیمیایی ایران را تامین می کند،گفت: پالایشگاه توجه به محیط زیست را در اولویت برنامه های خود قرار داده و پروژه های کلان زیست محیطی فراوانی اجرا کرده و یا در دست اجرا دارد.
همچنین در حالی که استاندارد فضای سبز برای پالایشگاه ها ۲۰ درصد مساحت کل آنها تعیین شده، ۵/۱۱۴هکتار از ۳۴۰ هکتار وسعت خود را به فضای سبز اختصاص داده که این میزان ، ۳۶ درصد فضای پالایشگاه است. مدیر عامل شرکت پالایش نفت اصفهان بنزین تولیدی پالایشگاه اصفهان را حدود۱۲ میلیون لیتر اعلام کرد و اظهار داشت: تمام بنزین تولیدی، یورو ۵ است.
همچنین این شرکت ۲۲ میلیون لیتر گازوئیل در روز تولید می کند که در حال حاضر حدود ۲ میلیون لیتر آن با استاندارد یورو تولید می شود و به واحد اتوبوسرانی اصفهان ارائه می گردد.
این شرکت اواخر سال جاری با راه اندازی واحد تصفیه گازوئیل، استاندارد تمامی این محصول را یورو ۵ خواهد کرد.
ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود به تعهدات این شرکت در جهت مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: پالایشگاه اصفهان برای مبارزه با ویروس کرونا، طی برنامه ریزی های منظم، تا کنون ۹ میلیارد تومان در جهت مقابله با کرونا به شهرداری اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کمک کرده است.
همچنین در کنار تعبیه پدها و ظروف ضد عفونی کننده در ورودی شرکت و نصب نگهدارنده و تهیه هندراب در کلیه ساختمان های آن، بسته های بهداشتی (شامل ماسک N۹۵، دستکش لاتکس، ژل ضدعفونی کننده دست، محلول نیم لیتری ضدعفونی کننده و افشانک اسپری) تهیه کرده و به مراکز بهداشتی ارسال نموده است؛ ضمن اینکه این شرکت ماده ضدعفونی کننده تولید و بصورت رایگان در اختیار ادارات، سازمان‌ها و شرکت های متقاضی در سطح استان اصفهان توزیع می کند که تا به حال حدود ۱۵۰ هزار لیتر بوده است و همچنان نیز ادامه دارد .
اجرای الزامات طرح فاصله گذاری اجتماعی مطابق با پروتکل های بهداشتی از ابتدای ورود به شرکت و برچسب گذاری کف سالن های کارت زنی، اندازه گیری دمای بدن همکاران نوبت کار و و روز کار و رانندگان سرویس های ایاب و ذهاب با دستگاه تب‌سنج غیر تماسی (ترمومتر پزشکی) و همچنین کلیه مراجعان به پالایشگاه. تعطیلی رستوران ها و تمام اماکن فرهنگی، ورزشی و تفریحی و … در پالایشگاه و شهرک شهید محمد منتظری و به کارگیری درصد کمتری از کارکنان در این روزها، از برنامه های دیگر پالایشگاه برای مقابله با ویروس کرونا بوده است.
وی بخش دیگری از فعالیتهای این شرکت را برشمرد: نصب پوستر شستشوی صحیح دست‌ها ، تهیه و چاپ بروشور آموزشی برای مقابله با بیماری کووید-۱۹ و ارسال برای همکاران و خانواده های ایشان و همچنین برای سازمان ها و ادارات مختلف استان، ضدعفونی کردن مستمر روزانه تمام مکان‌ها و فضاهای عمومی شامل سطوح و تجهیزات محیط‌های کاری(اداری، مناطق عملیاتی ، ساختمان های تعمیراتی )، آبدارخانه‌ها، ، سرویس‌های ایاب و ذهاب ، ارائه پیام آموزشی در قالب پیامک، فیلم، بنر، استند، تراکت‌های آموزشی و…. مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان با اظهار امیدواری به قطع زنجیره سرایت این ویروس با توجه به پروتکل های بهداشتی تاکید کرد: به طور حتم با همراهی و همدلی هموطنان از این بحران، عبور خواهیم کرد مدیر کل امور مالیاتی استان نیز از اقدامات پالایشگاه اصفهان تقدیر کرده و اظهار داشت: این شرکت معظم صنعتی یکی از بهترین مودیان مالیاتی محسوب می شود و خوشبختانه همیشه با پرداخت های به موقع بسیار کمک رسان بوده است. شهردار اصفهان نیز طی سخنانی ضمن ارج نهادن فعالیتهای پالایشگاه در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی گزارشی از اقدامات شهرداری اصفهان در جهت آبادانی، رفاه وآرامش مردم اصفهان وایجاد بسترهای مناسب توسعه‌ای در سطح منطقه به عنوان مولفه‌های ایجاد شهری زیبا ومدرن ارائه کرد و اظهار امیدواری نمود با همکاری سازمان ها و مردم، پروژه های شهرداری اصفهان در سال ۹۹ به بهره برداری کامل برسد.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.