تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر : 11524

مذاکرات شهرداری با ارتش برای توسعه ساخت رینگ چهارم حفاظتی شهر/ تعامل با وزیر امور خارجه ترکیه دستاوردهای مطلوبی برای اصفهان داشت

مذاکرات شهرداری با ارتش برای توسعه ساخت رینگ چهارم حفاظتی شهر/ تعامل با وزیر امور خارجه ترکیه دستاوردهای مطلوبی برای اصفهان داشت

شهردار اصفهان خبر داد:  مذاکراتشهرداری با ارتش برای توسعه ساخت رینگ چهارم حفاظتی شهر/ تعامل با وزیر امور خارجهترکیه دستاوردهای مطلوبی برای اصفهان داشت  شهردار اصفهان گفت: در هفته های گذشته با امیر سرلشکر موسوی، فرمانده ارتش در ارتباط با مسیرهای حلقه چهارم حفاظتی شهر که بخشی از آن در زمین های ارتش واقع شده

Print Friendly, PDF & Email

شهردار اصفهان خبر داد: 

مذاکراتشهرداری با ارتش برای توسعه ساخت رینگ چهارم حفاظتی شهر/ تعامل با وزیر امور خارجهترکیه دستاوردهای مطلوبی برای اصفهان داشت 

شهردار اصفهان گفت: در هفته های گذشته با امیر سرلشکر موسوی، فرمانده ارتش در ارتباط با مسیرهای حلقه چهارم حفاظتی شهر که بخشی از آن در زمین های ارتش واقع شده است، گفت و گوهای خوبی صورت گرفت که نتیجه این مذاکرات برای شهروندان موثر خواهد بود.

به گزارش دنیای اسرار، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده تلفنی با برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس که روز گذشته پیکر ۱۱ تن از این شهدا در شهر اصفهان تشییع شد، اظهار کرد: اصفهان بار دیگر فرزندان خود را تا گلستان همیشه جاوید شهدا بدرقه کرد. هشت نفر از این شهدا شناسایی شده و سه نفر هم گمنام بودند.

وی ادامه داد: اصفهان در هفته گذشته مثل دو هفته قبل مهمانان بین المللی داشت و میزبان نمایندگان کمیته سیاسی بین المجالس کشورهای آسیایی بود. برگزاری چنین رویدادهایی می تواند در زمینه بازاریابی شهری موثر باشد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: از سوی دیگر مذاکرات حاشیه چنین نشست هایی می تواند در جذب سرمایه گذاری ارزش آفرین باشد، از همین رو باید این فرصت ها را غنیمت شمرد و به نحو شایسته از آن استفاده کرد.

وی افزود: دراثر تعاملات انجام شده با وزیر امور خارجه ترکیه و کشور خودمان شاهد اتفاقات  مطلوبی بودیم. امیدوارم بتوانم در فرصت مناسب نتایج ملموس تر این اتفاق را به مردم اعلام کنم.

نوروزی با بیان اینکه در هفته های گذشته فرمانده ارتش و فرمانده نیروی زمینی در اصفهان حضور داشتند که با امیر سرلشکر موسوی، فرمانده ارتش در ارتباط با مسیرهای حلقه چهارم حفاظتی شهر که بخشی از آن در زمین های ارتش واقع شده است، گفت و گوهای خوبی صورت گرفت،گفت: نتیجه این مذاکرات نیز برای شهر و شهروندان بسیار مفید است.

وی افزود: باتوسعه دیپلماسی شهر، تدبیر و مدیریت صحیح و البته جاری بودن زاینده رود امیدوارم هر روز شاهد بهبود همه جانبه شهر اصفهان و رونق کسب و کار برای مردم اصفهان باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.