تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۵۳
کد خبر : 21127

مراسم قالیشویان در کاشان برگزار نمی‌شود

مراسم قالیشویان در کاشان برگزار نمی‌شود

محمود زاده:مراسم قالیشویان در کاشان برگزار نمی‌شودرئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و مصوبه شورای تامین شهرستان مراسم سنتی مذهبی قالیشویان امسال برگزار نخواهد شد. به گزارش دنیای اسرار، مسلم محمودزاده در خصوص برنامه‌های اوقاف شهرستان کاشان در برگزاری مراسم‌های ماه صفر اظهار کرد:

Print Friendly, PDF & Email

محمود زاده:
مراسم قالیشویان در کاشان برگزار نمی‌شود
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و مصوبه شورای تامین شهرستان مراسم سنتی مذهبی قالیشویان امسال برگزار نخواهد شد.
به گزارش دنیای اسرار، مسلم محمودزاده در خصوص برنامه‌های اوقاف شهرستان کاشان در برگزاری مراسم‌های ماه صفر اظهار کرد: بحران شیوع کرونا در استان اصفهان و به ویژه شهرستان کاشان تشدید شده و از این رو همه اقدامات مطابق با مصوبات ستاد مقابله با کرونا انجام می‌شود.
وی افزود: از این رو به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین اعلام شورای تامین شهرستان کاشان سال جاری مراسم قالیشویان برگزار نخواهد شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان اضافه کرد: بر این اساس با توجه به هماهنگی انجام شده با ستاد برگزاری مراسم قالیشویان و برگزاری جلسات متعدد صرفا دو شب مراسم عزاداری مختصر در صحن مطهر عامر بن ناصر فینی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: باید توجه داشت که درب صحن‌های مطهر در روزهای پنج شنبه و جمعه دهم و یازدهم مهرماه به روی زائران بسته خواهد بود و صرفا در شامگاه پنج شنبه برای برگزاری نماز و عزاداری اعلام شده باز و مجددا بسته خواهد شد.
محمود زاده گفت: از این رو از همه عزاداران درخواست داریم به منظور رعایت هر چه بهتر دستورالعمل ها همکاری لازم با عوامل اجرایی آستان مقدس و ستاد قالیشویان را داشته باشند.
وی اضافه کرد: عزاداری اعلام شده چهارشنبه شب و پنج شنبه شب همزمان با نماز مغرب و عشا خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.