تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
کد خبر : 17872

مرحله دوم رزمایش ضیافت همدلی در آستان مقدس امامزاده احمد و ابراهیم (ع) بوئین و مینا دشت اجرایی شد

مرحله دوم رزمایش ضیافت همدلی در آستان مقدس امامزاده احمد و ابراهیم (ع) بوئین و مینا دشت اجرایی شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن از مرحله دوم توزیع بسته های خوراکی در قالب رزمایش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه خبر داد. به گزارش  دنیای اسرار: حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی در خصوص دومین مرحله رزمایش ضیافت همدلی گفت: با توجه به شیوع کرونا

Print Friendly, PDF & Email


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن از مرحله دوم توزیع بسته های خوراکی در قالب رزمایش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه خبر داد.
به گزارش  دنیای اسرار: حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی در خصوص دومین مرحله رزمایش ضیافت همدلی گفت: با توجه به شیوع کرونا و با هدف مقابله با این بیماری و نیز کمک به گروه های آسیب پذیر جامعه، توسط هیئت امام حسن (ع) و هیئت امناء امامزاده احمد و ابراهیم (ع) از کمک خیرین توزیع بسته های حمایتی غذایی بین نیازمندان صورت گرفت.
وی در ادامه گفت : با توجه به تعطیلی کسب‌وکارها و ایجاد مشکل در تأمین معاش برای برخی از مردم، ۱۱۰ بسته‌ معیشتی بین ۱۱۰ خانواده کم‌برخوردار به ارزش ۳۰۰میلیون ریال تهیه و توزیع شده است.
این مقام مسئول در ادامه گفت : بسته های معیشتی شامل (برنج ،روغن ،ماکارونی ،رب گوجه ،سویا،قند و…..) که ارزش ریالی هر بسته ۲میلیون و ۷۳۰ هزار ریال می باشد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.