تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
کد خبر : 28854

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن خانواده شرکت پالایش نفت اصفهان برگزار شد

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن خانواده شرکت پالایش نفت اصفهان برگزار شد

مرحله مقدماتی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده ایشان در شهرک شهید محمد منتظری برگزار شد.به گزارش دنیای اسرار:در این دوره از مسابقات شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ جزء ۱ ، ۳, ۵ , ۱۰, ۲۰, ۳۰ قرآن کریم، ترتیل، قرائت و صحیح خوانی با هم به رقابت پرداختند.در ابتدای مراسم

Print Friendly, PDF & Email

مرحله مقدماتی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده ایشان در شهرک شهید محمد منتظری برگزار شد.
به گزارش دنیای اسرار:در این دوره از مسابقات شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ جزء ۱ ، ۳, ۵ , ۱۰, ۲۰, ۳۰ قرآن کریم، ترتیل، قرائت و صحیح خوانی با هم به رقابت پرداختند.
در ابتدای مراسم رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: قرآن نقش تعیین‌کننده‌ای در مسئولیت‌پذیری دارد، بی‌شک انس با قرآن و به کارگیری دستورات کتاب الهی در فعالیت‌های روزمره موجبات موفقیت در کار و تقویت کننده روحیه معنوی و ایثار کارکنان می‌شود.
محمدرضا زائری برگزاری مسابقات قرآن را بهترین فرصت برای آشنایی خانواده‌ها با آموزه‌های قرآنی دانست و عمل به مفاهیم قرآن را ارزشمند توصیف کرد و افزود: قرائت قرآن و عمل به آموزه‌های قرآنی یکی از ارزشمندترین عبادات است که ائمه اطهار(ع) نسبت به این مسئله بسیار تاکید کرده‌اند.
وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور داوران ممتاز استان اصفهان و ناظر اعزامی مسابقات از شرکت پالایش نفت اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از اجرای این مسابقات که همه ساله برگزار می‌شود، ارتقای مهارت‌های قرآنی، انس و آشنایی بیشتر و همچنین بهره‌گیری معنوی از برکات این کتاب نورانی در امور زندگی است
زائری ادامه داد: در این دوره از مسابقات که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. ۲۰۰ نفر از متسابقین شرکت کردند که از این تعداد ۸۰ مرد و ۱۲۰ نفر خانم بودند.
لازم به ذکر است رشته های کتبی شامل مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه تا یک ماه آتی برگزار خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.