تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰:۱۳
کد خبر : 4884

مردم اصفهان در مصرف گاز صرف جویی کنند

مردم اصفهان در مصرف گاز صرف جویی کنند

مدیرعامل شرکت گاز: مردم اصفهان در مصرف گاز صرف جویی کنند مدیرعامل شرکت گاز اصفهان با اشاره به کاهش دمای هوا و با هدف جلوگیری از افت فشار و اختلال در خدمات رسانی از شهروندان این استان خواست تا در مصرف گاز طبیعی مدیریت و صرفه جویی کنند. به گزار ش دنیای اسرار به نقل

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت گاز:

مردم اصفهان در مصرف گاز صرف جویی کنند


مدیرعامل شرکت گاز اصفهان با اشاره به کاهش دمای هوا و با هدف جلوگیری از افت فشار و اختلال در خدمات رسانی از شهروندان این استان خواست تا در مصرف گاز طبیعی مدیریت و صرفه جویی کنند.

به گزار ش دنیای اسرار به نقل از ایرنا:مصطفی علوی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا به افزایش مصرف این انرژی در قصل های سرد سال اشاره و اضافه کرد : مصرف گاز این استان در روزهای سرد زمستان روزانه به ۶۳ میلیون مترمکعب می رسد.
وی بیان کرد : مشترکین با عایق بندی شیشه، دیوار و محل های تردد و همچنین استفاده از وسایل گازی استاندارد قادر به جلوگیری از هدر رفت انرژی خواهند شد و از پرداخت بهای اضافه مصرفی و خسارت به محیط زیست جلوگیری می کنند.
مدیرعامل شرکت گاز اصفهان یادآورشد : برای مدیریت بهینه مصرف فعالیت های آموزشی توسط ادارات گاز مناطق مختلف انجام می شود و مشترکین پر مصرف اخطاریه می گیرند.
وی با اشاره به اجرای مانور ایستگاه های تقلیل گاز رسانی در این شرایط اظهارداشت: با اجرای این مانور وضعیت گازرسانی بررسی و آمادگی برای خدمت رسانی به مردم انجام می شود که با همکاری مشترکین در مدیریت مصرف افت فشار در فصل سرما نخواهیم داشت.
علوی یادآور شد : تقسیم بندی این استان به چهار اقلیم بر اساس نظر پژوهشکده هواشناسی کشور است و قیمت گذاری مصرف انرژی بر همین اساس صورت می گیرد.
به گفته وی جوشقان، داران، دامنه، فریدونشهر، بوئین میاندشت، میمه، افوس، چادگان، رزوه، برزگ، خمسلو سنگباران را جز سردترین اقلیم های اصفهان است.
در زمان حاضر ۱۰۳ شهر و بیش از هزار و ۳۰۰ روستای استان و در مجموع بیش از یک میلیون و ۷۰۰هزار مشترک از گاز طبیعی بهره مند می شوند.
بر اساس اعلام شرکت ملی گاز میانگین مصرف گاز هر خانوار ایرانی به طور متوسط سه هزار متر مکعب در ماه است که این رقم در مناطق گرمسیری ۷۰۰ متر مکعب است.
سالانه هفت میلیارد متر مکعب گاز در نیروگاه ها، هفت میلیارد در بخش صنایع، پنج میلیارد در بخش خانگی و ۲ میلیارد متر مکعب در بخش عمومی و تجاری، مصرف می شود و بر این اساس استان اصفهان بعد از تهران رتبه دوم توزیع گاز را به خود اختصاص داده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.