تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
کد خبر : 4170

مردم باید احساس کنند با پلیس فاصله ندارند

مردم باید احساس کنند با پلیس فاصله ندارند

پایگاه خبری دنیای اسرار مردم باید احساس کنند با پلیس فاصله ندارند استاندار اصفهان گفت : نیروی انتظامی یکی از سخت ترین و مشکل ترین بخش های خدمت رسانی است و مردم باید احساس کنند بین آن ها با پلیس فاصله نیست. گزارش دنیای اسرار به نقل ازایرنا، محسن مهرعیزاده شامگاه روز دوشنبه در دیدار

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

مردم باید احساس کنند با پلیس فاصله ندارند

استاندار اصفهان گفت : نیروی انتظامی یکی از سخت ترین و مشکل ترین بخش های خدمت رسانی است و مردم باید احساس کنند بین آن ها با پلیس فاصله نیست.

گزارش دنیای اسرار به نقل ازایرنا، محسن مهرعیزاده شامگاه روز دوشنبه در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان و فرماندهان بخش های مختلف این نیرو در استانداری با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهارداشت: نیروی انتظامی تاکنون به عنوان پاسدار و نگهبان امنیت، برای نظم و انضباط در جامعه تلاش می کند.
وی افزود : وظیفه اخلاق اسلامی در بالاترین نقطه نیروی انتظامی از یک مامور ساده تا به بالا حتی در برخورد با مجرمین توقع نظام جمهوری اسلامی است و در این بین واقعیت های وجود دارد که وظیفه نیروی انتظامی را سنگین می کند.
استاندار اصفهان ادامه داد : از طرفی نیروی انتظامی با افرادی روبه رو می شوند که هیچ یک از اصول اخلاقی و اسلامی پایبند نیستند و در این راستا باید اقتدار این نیرو نمایش داده شود.
مهرعلیزاده با ابزار خرسندی از امنیت بالا در استان گفت: با وجود حوادثی که در ۱۱ ماه گذشته از زمانی که استاندار اصفهان شدم تا کنون امنیت در سطح بسیار بالایی در استان حاکم است.
به گفته وی همراهی و همدلی و از همه مهمتر فهم مشترک در بین مسئولان موجب شد که حرف همدیگر را خوب بفهمیم و در شورای تامین روی راه حل های واحدی متمرکز شویم.
استاندار اصفهان با اشاره به تهدیدات و تحریم های دشمنان به خصوص آمریکا علیه انقلاب اسلامی افزود: اکنون نیز از نظر تهدیدات امنیتی که از سوی دشمن هر روز اعمال می شود، وضعیت ما به گونه ای است که بایستی اقدام های وسعیتر و کاملتری انجام داد.
وی ادامه داد : تهدیدات دشمن هر روز عمیق تر می شود و به فرمایش امام سجاد(ع) و تاکیدات رهبر معظم انقلاب هر روز شمشیرهای خود را تیزتر می کند.
وی تصریح کرد : هدف دشمن ایجاد یکسری بحران های گروهی می باشد، می خواهند نارضایتی ها را به کف خیابان ها بیاورند و نظام را وادار به مقابله کنند و با پروژه های کشته سازی به اهداف شوم خود برسند.
استاندار اصفهان اضافه کرد : دشمن بارها مردم ایران اسلامی را آزموده و روسیا شده ولی همچنان دست بردار نیست که باید خیلی مواظب باشیم.
وی اضافه کرد : باید خیلی مراقبت کنیم و با هم اقتدار کامل داشته باشیم تا مردم احساس کنند که هیچ فاصله ای بین آنان و پلیس وجود ندارد.
مهر علیزاده با بیان اینکه پلیس واقعا امین مردم است و معاندان و کینه توزان بدانند که پلیس مقتدرانه در کمین آنهاست ، گفت : باید با متجاوزان به حقوق مردم و معاندین و کینه توزان با شدت و حدت برخورد جدی شود.
وی با بیان اینکه در ادامه این راه می توانیم دو رویکرد داشته باشیم اول اینکه سطح امنیت را آن چه وجود را خوب نگه داریم و در جهت ارتقای سطح کیفیت و توان خود طراحی های عمیق داشته باشیم و پیشرو باشیم.
استاندار اصفهان ادامه داد : دوم باید به گونه ای طراحی داشته باشیم که لباس نیروی انتظامی به طور نا خودآگاه نمایانگر اقتدار و قاطعیت پلیس باشد.
سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: امروز می توانیم بگوییم ظرفیت شورای تامین استان و شهرستان ها در حداکثر خود است که مدیریت و اقتدار استاندار اصفهان در این امر مهم بود.
وی افزود: شعار امسال نیروی انتظامی پلیس مقتدر و امین مردم است زیرا باید با مردم مهربان بود و با متجاوزان به حقوق مردم قاطعانه برخورد کرد.
وی افزود: در طول یک سال اخیر پنج بحران بزرگ را پشت سرگذاشتیم ولی خوشبختانه تصمیمات درست گرفته شد.
وی با بیان این که نیروی انتظامی پرچمدار امنیت کشور است، تصریح کرد : در یک سال گذشته بیش از ۱۹ تن مواد مخدر در استان کشف شد و در مبازره با قاچاق کالا پرونده های بالای پنج هزار میلیارد ریال رشد ۵۷ درصدی داشته است.
وی افزود: همچنین سه هزار طرح پاکسازی در کانون های جرم انجام شد و در حوزه اجتماعی کارهای خوبی برای همراهی مردم با امنیت پایدارتر صورت گرفته است.
در تقویم جمهوری اسلامی ۱۳ تا ۱۹ مهرماه هفته ناجا نامگذاری شد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.