تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر : 33086

‌مردم تا ۲۰ برابر هزینه فروش برق پاداش صرفه‌جویی می‌گیرند

‌مردم تا ۲۰ برابر هزینه فروش برق پاداش صرفه‌جویی می‌گیرند

  خبر خوب وزیر نیرو که پیش از این وعده داده شده بود، پرداخت پاداش صرفه‌جویی برای مشترکان خانگی برق تا ۲۰۰۰ تومان برای یک کیلووات ساعت، است.   ‌مردم تا ۲۰ برابر هزینه فروش برق پاداش صرفه‌جویی می‌گیرند به گزارش  دنیای اسرار: مقرر است، از ابتدای خردادماه سال تا انتهای شهریور سال ۱۴۰۲ به

Print Friendly, PDF & Email

 

خبر خوب وزیر نیرو که پیش از این وعده داده شده بود، پرداخت پاداش صرفه‌جویی برای مشترکان خانگی برق تا ۲۰۰۰ تومان برای یک کیلووات ساعت، است.

 

‌مردم تا ۲۰ برابر هزینه فروش برق پاداش صرفه‌جویی می‌گیرند

به گزارش  دنیای اسرار: مقرر است، از ابتدای خردادماه سال تا انتهای شهریور سال ۱۴۰۲ به مدت زمان ۴ ماه، در شرایطی که مشترکان خانگی برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مصرف برق صرفه‌جویی کنند، به ازای هر کیلوات ساعت صرفه‌جویی تا ۲۰۰۰ تومان معادل ۲۰ برابر هزینه فروش برق پاداش از دولت دریافت کنند.

 

به گفته وزیر نیرو، هیچ محدودیت پرداختی در پاداش صرفه جویی وجود ندارد و دولت هزاران میلیارد تومان برای پرداخت به مردم در دستور کار قرار داده است.

 

* چگونه از پاداش صرفه‌جویی برق استفاده کنیم؟

 

بر این اساس، اگر یک مشترک در شهر تهران، کولر آبی خود را نسبت به تابستان سال گذشته روی دور کند قرار دهد، می‌تواند تا ۱۵۰ هزار تومان برای هر ماه پاداش صرفه‌جویی دریافت کند.

 

همچنین اگر یک مشترک واقع در استان‌های گرمسیر کشور، یک کولر گازی خود را در فصل گرم خاموش کند، می‌تواند ماهانه تا یک میلیون تومان پاداش صرفه‌جویی دریافت کند.

 

پیش از این، وزیر نیرو در روز جمعه، ۸ اردیبهشت، وعده یک خبر خوب به مردم را داده بود و امروز این خبر در قالب پرداخت پاداش صرفه‌جویی اعلام عمومی شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.