تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
کد خبر : 29519

مرکز پزشکی تخصصی انجمن خیریه قمر بنی هاشم(ع) شهرستان نجف آباد

مرکز پزشکی تخصصی انجمن خیریه قمر بنی هاشم(ع) شهرستان نجف آباد

به گزارش دنیای اسرار :مدیرعامل انجمن خیریه قمر بنی‌هاشم(ع) شهرستان نجف آباد گفت: این مرکز با مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در ۲ طبقه ساخته شده و دارای بخش های رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی، دندانپزشکی، اکوکاردیوگرافی، نوارقلب، آزمایشگاه، داروخانه، اتاق احیا، کولونوسکپی، آندوسکوپی و درمانگاههای تخصصی و فوق تخصصی است. علی سلیمان نژاد با اشاره به تاریخچه

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار :مدیرعامل انجمن خیریه قمر بنی‌هاشم(ع) شهرستان نجف آباد گفت: این مرکز با مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در ۲ طبقه ساخته شده و دارای بخش های رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی، دندانپزشکی، اکوکاردیوگرافی، نوارقلب، آزمایشگاه، داروخانه، اتاق احیا، کولونوسکپی، آندوسکوپی و درمانگاههای تخصصی و فوق تخصصی است.

علی سلیمان نژاد با اشاره به تاریخچه انجمن خیریه بنی هاشم(ع)شهرستان نجف آباد، اظهار کرد: این انجمن از سال۱۳۷۶ تاکنون در زمینه خدمات رسانی به بیماران کلیوی و صعب‌العلاج فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر چهار هزار نفر بیمار و خانواده‌هایشان ازشهرستان‌های غرب استان را تحت پوشش قرار داده که خدماتی از قبیل هزینه های دارو و درمان و کمک های معیشتی دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف وفعالیت‌های این خیریه حمایت از بیماران کلیوی است، افزود: در حال حاضر با ۲۱ دستگاه دیالیز به بیماران انجمن خدمات ارائه می‌شود و پنج دستگاه نیز به‌عنوان رزرو و آماده به کار تهیه شده تا چنانچه به هر دلیلی یکی از دستگاه خراب شد جایگزین شود.

مدیرعامل انجمن خیریه قمر بنی‌هاشم(ع) شهرستان نجف آباد با اشاره به اینکه انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم(ع) جهت سهولت در امر درمان بیماران تحت پوشش این خیریه مرکز پزشکی تخصصی حضرت قمر بنی هاشم(ع) را راه اندازی کرده است، تشریح کرد: ۷۱۳ پرونده سرطانی، ۳۱۹ پرونده دیالیزی، ۲۵۰ پرونده کلیوی و ۹۳۴ پرونده پیوندی در این مرکز موجود است.

سلیمان نژاد تصریح کرد: انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم(ع) با تعدادی از مراکز درمانی (داروخانه ها ، آزمایشگاهها ، بیمارستانها) قرارداد دارد که بیماران می توانند با مراجعه به انجمن و گرفتن معرفی نامه از این امکانات درمانی بهره مند گردند.

وی با بیان اینکه فعالیت هیات امناء به صورت افتخاری می باشد، تاکید کرد: همکاری افتخاری تعدادی از پزشکان متخصص و متعهد اصفهان و شهرستان نجف آباد، دسترسی سریع خانواده ها را به هنگام نیاز به تخصص های پزشکی امکان پذیر ساخته است.

مدیرعامل انجمن خیریه قمر بنی‌هاشم(ع)شهرستان نجف آباد ابراز کرد: مرکز توانبخشی شهید آیت الله صدوقی در سال ۱۳۶۹ توسط سازمان مسکن و شهر سازی بنا گردید و کار خود را از سال ۱۳۷۱ بطور رسمی شروع کرد. تا بهمن ماه ۱۳۷۱ زیر نظر اداره بهزیستی بوده و در راستای طرح کاهش تصدی گری دولت واگذاری ارگانهای دولتی به بخش خصوص در اواخر بهمن ۱۳۷۸به شرکت بوعلی واگذار گردید ولی به علت مخارج سنگین و عدم توانایی شرکت مذکور در مهرماه سال ۱۳۸۰ به انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم(ع) نجف آباد واگذار شد.

سلیمان نژاد با اشاره به اینکه ۱۳۰ مددجو در مرکز توانبخشی شهید آیت الله صدوقی تحویل دادند و اکنون ۳۰۰ معلولین ذهنی و جسمی حرکتی نگهداری می شود، اضافه کرد: طرحهای اجرا شده در مرکز توانبخشی شهید آیت الله صدوقی در بخش شبانه روزی از قبیل اعزام گروهی از توانخواهان جسمی حرکتی به کربلای معلی و مشهد مقدس، احداث سالن غذاخوری بیماران، افتتاح واحد آب درمانی، تکمیل تجهیزات و فعال نمودن واحد فیزیوتراپی است.

وی ادامه داد: شیوه های حمایت از انجمن خیریه قمر بنی هاشم(ع) از طریق پرداخت حضوری، پرداخت غیر حضوری، پرداخت توسط بانکداری الکترونیک و اشتراک مستمر می باشد. علاقه مندان به پرداخت کمکهای مستمر(ماهانه ، دو ماهه و….) می توانند ضمن تماس با واحد امور مشترکین خیریه به شماره ۴۲۷۴۶۱۶۲و تکمیل فرم اشتراک کمکهای خود را از طریق مراجعه حضوری ماموران وصول، بصورت مستمر به خیریه ارائه دهند و ما را از حمایت خود بهره مند سازند.

خبرنگار: مهتاب خیری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.