تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
کد خبر : 27895

مسؤولان مطالبات کشاورزان را پیگیری می‌کنند/ باید به دولت برای حل مشکلات فرصت داد

مسؤولان مطالبات کشاورزان را پیگیری می‌کنند/ باید به دولت برای حل مشکلات فرصت داد

به گزارش دنیای اسراربه از فارس:رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مسؤولان مطالبات کشاورزان را حق می‌دانند و آن‌ها را پیگیری می‌کنند، گفت: با روندی که دولت آغاز کرده است به مشکل مردم اصفهان و زاینده‌رود هم به نحوی مطلوب رسیدگی خواهد شد و حق و حقوق پایمال شده اصفهان، مردم، محیط‌زیست و

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسراربه از فارس:رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مسؤولان مطالبات کشاورزان را حق می‌دانند و آن‌ها را پیگیری می‌کنند، گفت: با روندی که دولت آغاز کرده است به مشکل مردم اصفهان و زاینده‌رود هم به نحوی مطلوب رسیدگی خواهد شد و حق و حقوق پایمال شده اصفهان، مردم، محیط‌زیست و کشاورزان شرق و غرب مورد توجه قرار خواهد گرفت.

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه موضوع آب، مشکل کمبود آب و خشک شدن زاینده‌رود مشکلی است که سال‌هاست گریبان‌گیر مردم شده است اظهار داشت: اعتقادمان این است که بخشی از مسائل مربوط به موضوع خشکسالی و کم بودن بارش‌ها است که مربوط به کل کشور است و بخشی دیگر از آن مربوط به سو مدیریت مسؤولان ملی است که آثار خود را در شهر به‌صورت خشک شدن تقریباً دائمی زاینده‌رود نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در این رابطه مردم، مسؤولان، نمایندگان، کشاورزان، حقابه داران طی سال‌ها به‌صورت مسالمت آمیز اعلام نظر می‌کردند و مطالبه حق و حقوق‌شان را داشتند اما در دولت قبل کم‌تر مورد توجه قرار گرفتند و این موضوع باعث شد بی‌توجهی‌ها برخلاف انتظار همه مردم و خصوصاً افرادی که زندگی‌آن وابسته به آب زاینده‌رود بوده است باشد و تجمعاتی داشته باشند.

نورصالحی تأکید کرد: همه مسؤولان به این تجمعات احترام گذاشته و می‌گذارند، حق آن‌ها را محترم می‌شمارند و مطالبه‌گری‌شان را به حق می‌دانند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به این نکته که اخیراً با مداخله‌گری شخص رئیس جمهور دستور داده شد که کارگروهی کار مطالعه بر زاینده‌رود را آغاز کند تصریح کرد: همچنین وزیر نیرو با دستور رئیس جمهور به اصفهان سفر کرد و با مجموعه مردم، کشاورزان، مسؤولان و نمایندگان جلساتی برگزار شد.

وی یادآور شد: به نظر می‌رسد نیاز است که فرصتی به دولت‌مردان و دولت مردمی داده شود؛ این دولت در شروع کار با انبوهی از مشکلات گذشته از جمله گرانی، کرونا و… روبرو بود و اینگونه کار خود را آغاز کرد.

نورصالحی تضیح داد: فکر می‌کنم با روندی که دولت آغاز کرده است به مشکل مردم اصفهان و زاینده‌رود هم به نحوی مطلوب رسیدگی خواهد شد و حق و حقوق پایمال شده اصفهان، مردم، محیط‌زیست و کشاورزان شرق و غرب رسیدگی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در پایان تأکید کرد: انتظارمان به‌عنوان منتخبان مردم این است که مردم به دولت فرصت بیش‌تری بدهند تا بتوانند به مشکلات فائق بیایند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.