تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۹:۴۵
کد خبر : 5403

مسابقات ملی « رفاقت مهر» جمعیت هلال‌احمر در یزد آغاز شد

مسابقات ملی « رفاقت مهر» جمعیت هلال‌احمر در یزد آغاز شد

مسابقات ملی « رفاقت مهر» جمعیت هلال‌احمر در یزد آغاز شد   بیست و نهمین دوره رقابت های « رفاقت مهر» جمعیت هلال‌احمر کشور روز دوشنبه با حضور ۶۰۰ داوطلب در پایگاه امداد و نجات این جمعیت در یزد آغاز شد. دنیای اسرار– یزد:محسن حرازی زاده در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو

Print Friendly, PDF & Email

مسابقات ملی « رفاقت مهر» جمعیت هلال‌احمر در یزد آغاز شد


  بیست و نهمین دوره رقابت های « رفاقت مهر» جمعیت هلال‌احمر کشور روز دوشنبه با حضور ۶۰۰ داوطلب در پایگاه امداد و نجات این جمعیت در یزد آغاز شد.

دنیای اسرار– یزد:محسن حرازی زاده در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه این رقابت‌ها در سه مرحله شهرستان ،استان و ملی برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات به‌صورت ۲ دوره مجزا خواهران و برادران پیگیری می‌شود.
وی اضافه کرد: این رقابت‌ها در ۲ بخش نظری و عملی در رشته‌های اسکان اضطراری، حمل با تجهیزات، حمل بدون تجهیزات، سی پی آر، ارزیابی معدوم، آتل‌بندی و باندا‍ژ برگزار می‌شود.
حرازی زاده هدف از برپایی این مسابقات را ترویج مهربانی و دوستی بین جوانان ، پرورش روحیه تلاش ،سازندگی ،تعاون ،تعهد و کار دسته‌جمعی و داوطلبانه، انجام کار تیمی در حوادث، آشنایی با فعالیت‌های امدادی و بشردوستانه بیان کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر یزد ادامه داد: در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات شرکت‌کنندگان در اردوی کویر نوردی شرکت خواهند کرد که هدف از آن کسب آمادگی‌های لازم و توان‌افزایی اعضای جوان است.
بیست و هشتمین دوره مسابقات یادشده سال گذشته در کرمان و پیش‌تر نیز در اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری برگزار شده بود.
تعداد نیروهای داوطلب جمعیت هلال‌احمر یزد هشت هزار نفر است.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان ماه سال ۱۳۹۵، یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۵ درصد در ۲۱ شهر و بقیه در روستاها و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.